AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #1 Skrevet 25. mai 2021 Ville dere kvinner datet en mann med et hårsystem? Anonymkode: dc8cf...a1e
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #3 Skrevet 26. mai 2021 Nææ jeg hadde nok likt det bedre om han bare skinna seg. Hvor lenge varer et slikt "hårsystem"? Er det forresten et ord du har funnet på selv, TS? Anonymkode: 26791...381 1
wandagirl Skrevet 26. mai 2021 #4 Skrevet 26. mai 2021 Er ikke av stor betydning for meg om han har hår på hodet eller ikke. Det viktigste er at han trives med den frisyren han velger. 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #5 Skrevet 26. mai 2021 Idiotosk. Bedre at de skinner seg. Anonymkode: 80a50...65a
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #6 Skrevet 27. mai 2021 Hvorfor er det bedre at han skinner seg? Det er ingen som ser at det ikke er det ekte håret hans? Anonymkode: dc8cf...a1e 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #7 Skrevet 27. mai 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Hvorfor er det bedre at han skinner seg? Det er ingen som ser at det ikke er det ekte håret hans? Anonymkode: dc8cf...a1e Fordi slike ting nesten aldri blir som de fremstiller det i reklamen, og definitivt ikke over tid. Og det er mye mer sexy med enn mann som tør å stå for den han er naturlig. So what om man mister hår tidlig, det gjør jo veldig mange. Selvtililt er sexy. Anonymkode: 80a50...65a 5
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #8 Skrevet 27. mai 2021 Hårsystem er et ikke-ord. Eller et google translate ord. Anonymkode: cafe6...7e4 1
Mynlen Skrevet 27. mai 2021 #9 Skrevet 27. mai 2021 Håret er ikke særlig interessant. Mye, lite, skallet, ekte, uekte... Det som er interessant er den åpenbart dårlige selvtilliten hans. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #10 Skrevet 27. mai 2021 Om du leser Anthony William medical medium, søk på nettet, får du svar på hvorfor menn mister hår, også kvinner. Man kan gjøre noe med det, handler om kosthold og vitaminer. Legen jeg gikk til hadde grått hår og var skalla på toppen. Plutselig hadde han fått sin blonde hårmanke tilbake pga endring i kosthold og vitaminer. Anonymkode: 838c9...a45
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #11 Skrevet 27. mai 2021 Mynlen skrev (11 minutter siden): Håret er ikke særlig interessant. Mye, lite, skallet, ekte, uekte... Det som er interessant er den åpenbart dårlige selvtilliten hans. Dette sier mye om holdningene dine, jeg håper ikke alle kvinner trekker slike ulogiske og fordomsfulle konklusjoner. Dårlig selvtillit KAN være en grunn, men det finnes også menn som er veldig trygge på seg selv som velger å gjøre dette. Med logikken din så antar jeg at du også mener at alle kvinner med masse sminke, extensions, silikon osv, er utrygge på seg selv og har dårlig selvtillit? Ettersom de ikke viser sitt naturlige "jeg"? Noen kler det å være skallet (f.eks de som har anlegg for skjegg og har maskuline trekk). Andre kler det rett og slett ikke (f.eks lave, tynne menn med lite maskuline trekk). Da burde det være helt fair å ta et slikt valg. Anonymkode: 57d2a...318
Gjest Freakingawesome Skrevet 27. mai 2021 #12 Skrevet 27. mai 2021 Å miste håret er kanskje mitt største mareritt. Jeg begynte å merke at håret ble tynnere når jeg var 25. Var til og med uheldig nok til å få diffust håravfall. Dvs at det faller ut litt overalt og ikke den typiske hvor vikene kravler oppover. Jeg prøvde å skinne meg men merket fort at jeg hatet dette. For det første er det et mareritt å vedlikeholde. Enten må du shave det av selv en gang i uken, eller få noen andre til å fjerne det for deg. Å gå til frisør blir fort dyrt. Dessuten må du få noe farge på den blanke skallen. Er du bleik som de fleste nordmenn er så ser man bare syk ut. Og som en annen nevner. Er du lav og tynn så funker det enda dårligere. Og jeg er begge deler, kommer aldri til å se ut som Vin Diesel og har egentlig slått meg til ro med det. Finasterid ble min redning. Tar en kvart pille hver dag og etter ca 7mnd begynte jeg å se gjenvekst. Nå har ihvertfall 70% av håret kommet tilbake. Jeg var heldig nok til å respondere veldig bra på "medisinen". Merker jeg blir litt irritert når enkelte av dere klarer å lire ut av dere at det lyser dårlig selvtillit når man prøver å endre på noe fysisk som plager en. Man skal liksom bare eie det å gå videre. Gjelder dette for dere kvinner å? Alle de endringene mange av dere gjør på en daglig basis. Mange av dere våkner opp med et helt annet utsende enn det dere la dere med pga sminke osv. Jeg skal si dere hva som ga meg dårlig selvtillit. Det var å se ut som en skrelt potet på hodet. My 2 cents
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2021 #13 Skrevet 30. mai 2021 Blir for dumt å skylde på dårlig selvtillit. Hvis dårlig selvtillit er et argument så burde jo vi alle gå ut i gatene iført melsekker. Eller er det en kvinnegreie å ha dårlig selvtillit, er det plutselig kult når det er en kvinne som har dårlig selvtillit? Jeg for min del er møkkalei av menneskers dårlige selvtillit, men man må jo bare akseptere det. Hvis man skulle gått rundt og tatt andre for den dårlige selvtilliten deres hadde vi ikke gjort på noe annet. Anonymkode: 53664...534 2
Bodydating Skrevet 30. mai 2021 #14 Skrevet 30. mai 2021 Haahaha eg ELSKE alle dere kvinnfolk som sier hår ikke er viktig, men legger igjen flere tusen hos frisøren kvart år til hårbehandling, extension osv, men det gjelder jo ikke dere 😂😂 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #15 Skrevet 31. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 27.5.2021 den 15.44): Fordi slike ting nesten aldri blir som de fremstiller det i reklamen, og definitivt ikke over tid. Og det er mye mer sexy med enn mann som tør å stå for den han er naturlig. So what om man mister hår tidlig, det gjør jo veldig mange. Selvtililt er sexy. Anonymkode: 80a50...65a Men har du hatt typisk mannlig hårtap og kunnet sette deg inn i hvordan det føles? Tror vel ikke det. Og har du aldri endret på utseendet, derav å sminke deg eller farge håret, etc.? Da har du også dårlig selvtillit, ifølge egen logikk.. Anonymkode: a55b6...3db 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå