AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #1 Skrevet 25. mai 2021 Blir så jævla skuffet hver gang, fordi hun har jukset til seg et utseendet. Kan dere ikke bare slutte å juge. Anonymkode: f83b8...fa1 4
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #2 Skrevet 25. mai 2021 Har filter fordi jeg er sykt ufotogen. Selv med filter er jeg penere irl. Og får høre av datene at de ble positivt overrasket når de så meg, så ser ingen grunn til å slutte Anonymkode: 39c58...43a 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #3 Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har filter fordi jeg er sykt ufotogen. Selv med filter er jeg penere irl. Og får høre av datene at de ble positivt overrasket når de så meg, så ser ingen grunn til å slutte Anonymkode: 39c58...43a På mange måter enig, for man vil jo ta seg best mulig ut på bildet. Men det er jo klart, de som endrer seg totalt er jo en annen ting. Litt pynt er helt ok Anonymkode: 7813c...b37 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #4 Skrevet 25. mai 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: På mange måter enig, for man vil jo ta seg best mulig ut på bildet. Men det er jo klart, de som endrer seg totalt er jo en annen ting. Litt pynt er helt ok Anonymkode: 7813c...b37 Enig det, jeg blir ikke ugjenkjennelig og hadde aldri tørt å jukse med vekt og endrede trekk osv Anonymkode: 39c58...43a
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #5 Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Har filter fordi jeg er sykt ufotogen. Selv med filter er jeg penere irl. Og får høre av datene at de ble positivt overrasket når de så meg, så ser ingen grunn til å slutte Anonymkode: 39c58...43a Ja de kan si det men det er likevel juks Anonymkode: f83b8...fa1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #6 Skrevet 25. mai 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja de kan si det men det er likevel juks Anonymkode: f83b8...fa1 Er ikke bare noe de sier, de blir jo glade og overrasket siden de ikke hadde forventet at jeg skulle se så bra ut (i deres øyne). Juks eller ei, så lenge man ikke er penere på bildene så spiller det vel ingen rolle? Anonymkode: 39c58...43a
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #7 Skrevet 25. mai 2021 Menn er like ille på filterbruken. Selv bruker jeg bare filter der det ikke går an å ta feil at det er filter. Som f.eks kaninører eller hundesnute på bildet. Anonymkode: 553df...fa6 1
grease80s Skrevet 25. mai 2021 #8 Skrevet 25. mai 2021 Damer sminker seg jo også, så ikke særlig overraskene.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #9 Skrevet 25. mai 2021 Jeg bruker ingen filter og legger også ut et uten sminke;) Anonymkode: fbe8a...23a 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #10 Skrevet 26. mai 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Blir så jævla skuffet hver gang, fordi hun har jukset til seg et utseendet. Kan dere ikke bare slutte å juge. Anonymkode: f83b8...fa1 Kan dere slutte å juge på høyden og personlighet da? Mange menn som også bruker filter, ser bare feminint og barnslig ut. Anonymkode: 85dce...e95 3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #11 Skrevet 26. mai 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg bruker ingen filter og legger også ut et uten sminke;) Anonymkode: fbe8a...23a Veldig bra, det er få av dere. Sveiper alltid bort de med filter for har fått nok nå Anonymkode: f83b8...fa1
vinterdekor Skrevet 26. mai 2021 #12 Skrevet 26. mai 2021 Nå er ikke jeg på dating apper men har vært det tidligere. Må si at også menn har hatt filter eller lagt ut bilder som overhodet ikke likner seg selv. Er det ikke bedre å date noen man har møtt da, heller? Alle vet jo at man ikke klarer å se hvem personen er utifra et bilde? Regner med at du også er ute etter personlighet, ikke bare et ansikt? 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #13 Skrevet 26. mai 2021 Man ser lett filterbruk. Skjønner fort da at de har skavanker de vil skjule. Mange halv gamle kjerringer på facebook, dukker plutselig opp uten en rynke. Så møter man de på butikken 10 min etterpå, som svisketryne. Anonymkode: 0cc6c...e83
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #14 Skrevet 26. mai 2021 Altså, dere påstår at det ikke endrer på utseende med filter, hva er da poenget? Ville aldri lagt ut bilde med filter. Her skal smilerynker og alt være synlig. Minimalt med sminke også, bruker stort sett bare maskara uansett, så hvorfor overoppdolle seg. Jeg er godt voksen da og fornøyd med eget utseende, mulig det bare er yngre som gjør dette. Anonymkode: a6371...33f 1
Rødtoppen86 Skrevet 26. mai 2021 #15 Skrevet 26. mai 2021 Det samme sier jeg om menn... Det er automatisk venstresveip om jeg ser at det er brukt filter. Er man såpass usikker på seg selv at man ikke kan vise hvordan man ser ut til vanlig er det ikke noe for meg. Jeg er ikke verdens vakreste selv, men har ingen interesse av å skuffe de jeg møter så da er det bedre å være ærlig.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #16 Skrevet 26. mai 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Blir så jævla skuffet hver gang, fordi hun har jukset til seg et utseendet. Kan dere ikke bare slutte å juge. Anonymkode: f83b8...fa1 Tja, hvis man ikke juger så tror jo menn at det er fritt frem til å trakkasere, i og med at det plutselig går den andre veien. "Haha, har du så dårlig selvtillit at du ikke tør å fremstille deg best mulig?", dvs, med filter, og lignende. Så det er nok bare en måte å slippe å få hets på. Det blir jo litt som å stole på noen når alle andre lyver, og alle synes du er dum som er naiv/tillitsfull, når de selv er noen løgnhalser. Anonymkode: 59fb7...365
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #17 Skrevet 26. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tja, hvis man ikke juger så tror jo menn at det er fritt frem til å trakkasere, i og med at det plutselig går den andre veien. "Haha, har du så dårlig selvtillit at du ikke tør å fremstille deg best mulig?", dvs, med filter, og lignende. Så det er nok bare en måte å slippe å få hets på. Det blir jo litt som å stole på noen når alle andre lyver, og alle synes du er dum som er naiv/tillitsfull, når de selv er noen løgnhalser. Anonymkode: 59fb7...365 trakassere Anonymkode: 59fb7...365
horsey Skrevet 26. mai 2021 #18 Skrevet 26. mai 2021 Jeg har et bilde med og et bilde uten filter på tinder. Ingen menn som har klaget ☺️ Jeg er lik meg på filterbildet også forsåvidt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå