Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, 

Første gang jeg prøver eggløsningstester da vi skal forsøke å få barn og jeg er usikker på når eggløsning inntreffer med en sykluslengde på 28-32 dager. Testet fra 20 mai og fram til i dag, 25 mai. Fikk positiv test i går med smilefjes på clearblue digital eggløsningstest. Det jeg lurer på er om det var for sent for oss å starte å ha samleie noen timer etter positiv test i går? Den var positiv kl 12.00. Kvelden før kl 19.00 var den negativ. Og i dag 25 er den negativ (dog med litt tydeligere streker enn før EL) M og K på testene står for morgen og kveld. Startet også med tempmåling den 19 mai og ser ut som jeg hadde en liten økning på 0,2 grader i dag morrest, men den ble målt noen timer senere enn tidligere så denne er litt usikker. 

639E2234-EB13-4902-B09E-39883B79A556.jpeg

Anonymkode: bfaef...151

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Positiv test kom til info på dag 15 i syklusen. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt inseminasjon på klinikk og da ble det gjort på den positive dagen og dagen etter. Full klaff.

Anonymkode: f6df5...27a

AnonymBruker
Skrevet

Den perioden det klaffet for oss hadde vi samleie den dagen testen var negativ igjen og dagen der etter. Ni uker på vei nå ☺️

Anonymkode: 83d0e...2f7

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde rett før, sjølve dagen og dagen etter. Klaffa på tredje forsøk.

Anonymkode: 2ee1b...b3b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg har hatt inseminasjon på klinikk og da ble det gjort på den positive dagen og dagen etter. Full klaff.

Anonymkode: f6df5...27a

Okei, så bra. da har vi forhåpentligvis en sjangse 😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Den perioden det klaffet for oss hadde vi samleie den dagen testen var negativ igjen og dagen der etter. Ni uker på vei nå ☺️

Okei, så bra. Da krysser vi fingrene for at det kan funke for oss også! Var den kun positiv i en dag til deg også? 

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Okei, så bra. Da krysser vi fingrene for at det kan funke for oss også! Var den kun positiv i en dag til deg også? 

Ja, det mener jeg. Testet ikke så mange dager, var i grunn usikker på om testen egentlig var positiv, men kjørte på dagen etter da den var negativ igjen og det funket 😄 Lykke til! 

AnonymBruker
Skrevet

Det sies at man er fertil 3 dager før, på el dagen og dagen etter. Og siden el er alt fra 12-48t etter positiv test. Ville jeg hatt sex samme dag som positiv test og gjerne to dager etter.

Anonymkode: d8321...3d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...