AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #1 Skrevet 25. mai 2021 Jeg hadde kreft i begynnelsen av tyveårene, er førti nå. Jeg ble riktignok uføretrygdet av sykdommen, men selve kreften ble jeg frisk av. Jeg har egentlig ikke vært spesielt redd for å bli kreftsyk igjen før nå de siste årene, men det siste året har vært ekstremt. Hver gang jeg har vondt et sted går alarmen i hodet og jeg blir livredd. Som en måte å roe ned meg selv på forsøker jeg å trøste meg med at symptomer som kommer raskt og som forsvinner igjen (for de gjør jo stort sett det) ikke kan være et tegn på kreft siden sykdommen utvikler seg over tid og når man først har fått en skade et sted pga av kreften til vil jo den skaden forbli der og derfor også smerten/symptomet. Er dette egentlig en riktig tankegang eller tar jeg feil? Anonymkode: 45a23...e37
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #2 Skrevet 25. mai 2021 Når man er eller har vært alvorlig syk så tror jeg det er ganske så naturlig av vi blir litt over gjennomsnittet bekymret hvis vi registrerer noe nytt. Men er du bekymret så tar du turen til legen og forlanger prøver og utredning. Anonymkode: 7429f...a8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå