Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Fikk i dag en svak positiv test, 10dpo. Er i sjokk, og jeg klarer ikke tro på det eller venne meg til tanken. Ville dere tatt en ny en i morgen? Digital? Eller vanlig? Grunnen for at jeg tenker det er jo for å se om testen kom ut med falskt utslag, og bare at jeg ikke klarer å tro det sjøl...
vet ikke hvorfor det plutselig ble et så stort sjokk, har ikke vært det med mine tidligere graviditeter..

Anonymkode: 46a5d...f74

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du får tydeligere svar om du venter 2-3 dager før du tar ny test på morgenurin. HCG dobler seg hver 2. eller 3. dag, så du kan forvente sterkere strek da. Mest sannsynlig vil en digital slå ut i morgen, men det er ikke 100% sikkert. Lykke til!

Anonymkode: 88ab7...8aa

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville holdt hodet kaldt og testet igjen på dpo 15 med en digital test med ukesindikator :)

Anonymkode: f8ee1...c34

Gjest 123 eller noe
Skrevet

Jeg tok 2 positive på fredag 12dpo, og en digital Gravid 1-2 på lørdag. Trodde ikke noe på det før på lørdagen, tenkte at "når jeg tar den digitale, vil den si ikke gravid, og alt var bare tull og falske streker. Det er typisk, jeg vet det bare kommer til å skje" men neida 😄 Men ja, selv om man har sett to positive streker, er det mer troverdig med bokstaver, iallfall for min del.

Skrevet

Ville tatt en ny test i morgen (digital) for å være sikker ja. Forsøk å ha konsentrert urin. Om den første er veldig lys, så test på dagens andre urin (drikk lite).

AnonymBruker
Skrevet

Vær forberedt på at folk her inne pusher dere til abort, veldig mange her inne som mener at abort er løsningen på graviditet.

Anonymkode: 3ded7...60b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...