Gjest Gjest Skrevet 6. september 2005 #1 Del Skrevet 6. september 2005 Jeg vil gjeeerne trene opp rumpa mi, den er ikke så spretten og 'oppe' som den en gang var nei. Etter mangel på trening noen år nå og mye sitting Hvilke treningsmetode og/eller øvelser er best?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2005 #2 Del Skrevet 6. september 2005 Du kan finne øvelser på www.iform.nu eller her : http://www.shape.com/workouts/?action=work...r&bodypart=Butt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2005 #3 Del Skrevet 6. september 2005 Jeg har trent styrketrening en liten stund, og der er det en øvelse som er suveren for "hengerumpe". Den heter "legcurl" (benkrumming), hvor du ligger på magen på en benk med leggene opp. Du presser leggene mot en motstandspute. Da kjenner du at musklene i rumpa blir helt harde. Hvis du orker denne øvelsen, så tror jeg at den er mest effektiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2005 #4 Del Skrevet 6. september 2005 Jeg har brukt Kari Jaquessons (er det det hun heter da? :klø tips i ti år: det er bare å knipe mens du sitter jeg strammer musklene mens jeg sitter på bussen eller på jobb, og får mange komplimenter for rumpa mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå