Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må droppe han. Jeg liker han godt, vil treffe han mer, snakke med han mer...men det er ikke respons i den hyppigheten og graden jeg ønsker. 

Det spiser meg helt opp, og orker knapt ikke se navnet hans. Jeg blir bare lei meg.  

For min egen del så må jeg bare droppe han, og slette han fra alt. For å glemme. 

Vil si det på en fin måte. Har prøvd en gang før,  men da ble han faktisk lei seg... og vi fortsatte "kontakten". 

Vil si det face to face, men det kan jo være uker til neste gang vi sees. 

Sende melding eller bare fade ut? Hva skal jeg si?

Anonymkode: 4de43...33a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virker som du lager drama. Jeg blir helt sliten av å bare lese det du skriver. Si rett ut at du trenger telefon/melding så og så ofte. Har du tilknyttningsproblemer? Det kan være greit å ta opp også. Ikke kast alt på bålet før det en gang har starta.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Du virker litt intens? Men om han ikke gjengjelder helt det du tenker at du trenger , så må jo du bare si det som det er å gjennomføre det du tenker. 

Anonymkode: f0036...31e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Blobette skrev (3 minutter siden):

Det virker som du lager drama. Jeg blir helt sliten av å bare lese det du skriver. Si rett ut at du trenger telefon/melding så og så ofte. Har du tilknyttningsproblemer? Det kan være greit å ta opp også. Ikke kast alt på bålet før det en gang har starta.

Oj, ja, gjør jeg? Utdype gjerne, for jeg har mistet helt gangsynet. Er takknemlig for alle perspektiver. 

Jeg sliter litt i sånne "udefinerte" relasjoner. Liker å ha ting avklart "fort",  typ hva er vi, hva vil vi...sliter også med å håndtere kjærlighetsspråk som ikke er så "voldsomt" som mitt eget. Mistolker det ofte som at de er uinteressert... Jeg prioriterer høyt å treffes, snakke og være sammen. Gjerne mer enn 2 g/mnd. ... 

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Oj, ja, gjør jeg? Utdype gjerne, for jeg har mistet helt gangsynet. Er takknemlig for alle perspektiver. 

Jeg sliter litt i sånne "udefinerte" relasjoner. Liker å ha ting avklart "fort",  typ hva er vi, hva vil vi...sliter også med å håndtere kjærlighetsspråk som ikke er så "voldsomt" som mitt eget. Mistolker det ofte som at de er uinteressert... Jeg prioriterer høyt å treffes, snakke og være sammen. Gjerne mer enn 2 g/mnd. ... 

Ja, du skriver veldig melodramatisk.

Si i fra til ham. Kommunikasjon må komme fra din kant også.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Forstår deg godt jeg. Det finnes sånne ambivalente folk som ikke helt vet hva de vil. Viser litt interesse i ny og ne for å fortsette å ha deg der, men gir deg ikke det du ønsker. Jeg har slettet og kuttet ut slike menn selv. Men før du gjør det, gi de en sjanse til å forbedre seg. Fortell at det er sånn det oppfattes for deg. Gjør han ikke noe med det så er han ikke interessert nok. Verdsett deg selv høyt nok til at hvis noe eller noen trekker deg ned, så må det ut av livet ditt. 
Det viktigste er hva du vil. Er han en glede eller en byrde i livet ditt? 

Anonymkode: 10281...801

• Liker 15
Skrevet

Ta det via facetime da. Da ser dere hverandre 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg er med han så er han en glede og vi koser oss.... når jeg IKKE er med han så er det en altoppslukende "byrde"....men mulig det er meg selv som er byrden. Jeg skal ikke legge alt på han. kanskje er det helt normalt, sånn han er mot meg.  kanskje er det meg som er for intens, og som "krever" for mye for tidlig, av en jeg knapt kjenner...egentlig. vi har møttes 3 ganger. 

Jeg må ikke droppe han, jeg vil jo absolutt ikke det...,tvert om.  kanskje jeg kan benytte anledningen til å bli bedre kjent med meg selv.  Lære meg å legge litt demper på meg selv. 

Jeg sliter som sagt i sånne uavklarte relasjoner, har merket det godt nå , etter at jeg ble singel og begynte å se andre, date og slik.  Sliter med å skjønne tegn og sosiale koder og sliter en del med tillit også. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg må droppe han. Jeg liker han godt, vil treffe han mer, snakke med han mer...men det er ikke respons i den hyppigheten og graden jeg ønsker. 

Det spiser meg helt opp, og orker knapt ikke se navnet hans. Jeg blir bare lei meg.  

For min egen del så må jeg bare droppe han, og slette han fra alt. For å glemme. 

Vil si det på en fin måte. Har prøvd en gang før,  men da ble han faktisk lei seg... og vi fortsatte "kontakten". 

Vil si det face to face, men det kan jo være uker til neste gang vi sees. 

Sende melding eller bare fade ut? Hva skal jeg si?

Du bør gå. Denne mannen gir deg verken hva du vil ha eller hva du trenger. Gi slipp før du blir hekta. Jeg ble hekta på en som høres så lik ut som det du beskriver at jeg nesten tror det er samme mann. Heldigvis fri nå. Det er ikke du som har tilknytningsproblemer, det er HAN.

Anonymkode: 34937...668

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er dere? Sikker på at han er singel??

Anonymkode: bea6e...da1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor gamle er dere? Sikker på at han er singel??

Anonymkode: bea6e...da1

vi er begge single ja:-) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du bør gå. Denne mannen gir deg verken hva du vil ha eller hva du trenger. Gi slipp før du blir hekta. Jeg ble hekta på en som høres så lik ut som det du beskriver at jeg nesten tror det er samme mann. Heldigvis fri nå. Det er ikke du som har tilknytningsproblemer, det er HAN.

Anonymkode: 34937...668

Ja, jeg vet han kommer fra et litt dårlig forhold med en dame som var utro...og som var utrolig kontrollerende og sjalu. ... 

AnonymBruker
Skrevet

Menn har ikke menn lenger. Bare guttunger...

Anonymkode: 574f6...7dc

Skrevet

Dersom du berre har truffet han 3 gongar er det kanskje ikkje så rart at han er mindre "på" enn deg. Det kan vere at han fremdeles er litt usikker, og det syns eg må vere lov.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må si tusen takk og jeg er evig takknemlig for alle innspill og måter å se situasjonen på. 

jeg skal ta selvkritikk på at jeg nok fort blir veldig intens og forventer mye for fort. 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du TS? Har du vært i langvarige forhold tidligere? 

Jeg støtter forslaget ditt om å bruke tiden til å bli bedre kjent med deg selv! Det vil kunne hjelpe på tillitsproblemene også, da du etterhvert vil komme til et punkt hvor du innser at du er mer enn bra nok som du er og at man aldri kan unngå at noen bedrar oss dersom de ønsker uansett hvor mye vi prøver å kontrollere dem; så det beste er å leve sitt liv med glede og selvtillit, så er det deres tap om de velger å gamble med forholdet deres. 

For å svare mer spesifikt til din nåværende situasjon, så er tre treff ganske lite. Mange menn trenger mer tid på å bli betatt, i alle fall i forhold til oss kvinner. Derimot ville jeg ha vært obs på det, for de fleste menn jeg har truffet som virkelig har likt meg, har gjort en innsats for å prate, chatte, møtes så ofte som mulig. "If he likes you, you will know" er det et uttrykk som sier. 

Anonymkode: c761a...d87

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøver ihvertfall å være så åpen, ærlig og lett å lese som mulig. hvis jeg liker noen , så levner jeg det ikke noen tvil. Desverre så kan det bikke over i litt intens. 

Jeg liker ikke spill eller taktikk, har jeg aldri skjønt eller fått til. Jeg har åpne kort og går all in.

Har vært i langt forhold før, 10+ år. og dermed veldig uvant med dating også...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva gjorde du?

Anonymkode: 574f6...7dc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du skal løpe. Når menn beskriver tidligere forhold beskriver de ofte sin egen virkning på damer. Altså mer seg selv enn henne. Jeg har datet en som ligner på ham du møter. Han beskriver meg som sjalu og kontrollerende. Begrunnelsen for det var at jeg hadde lyst å snakke med han på telefon eller facetime og kommunisere med han. Det orket han ikke, og ble tilnærmet hysterisk når jeg prøvde å ringe. I tillegg var jeg kontrollerende om jeg hadde lyst å vite hvor han var og hva han gjorde. Han hadde nærmest aldri tid til å møtes. Jeg forteller gjerne folk hva jeg gjør, det er ikke direkte statshemmeligheter. Spesielt dersom jeg er interessert i noen, og har lyst å bli kjent med dem -  men ikke får det til på grunn av andre avtaler. Men alle normale ting ble til drama, kontroll og sjalusi. Jeg har aldri møtt noen som har kalt meg (og vanlige ting alle jeg kjenner gjør) så mye negativt. Jeg synes du skal kutte han ut, du har hatt et forhold i ti år og virker helt normal. Det virker som du har helt vanlige forventninger til en relasjon. 

Anonymkode: cea9b...775

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

idag spurte han om når jeg hadde tid til å treffes... Jeg ga han tre alternativer, og vi avtalte ett av dem. 

Jeg har ligget "lavt i terrenget" siste dagene, sittet på henda mine, prøvd å ikke være den intense meg, meg som stresser, "maser"... sender meldinger, prøver å ringe... Jeg har holdt på med mine ting, jobbet og tiden har bare gått. Det har gått veldig bra egentlig.  DEt er jo ikke godt for meg heller å være så veldig på og intens....

Vi har jo sendt en melding eller en snap kanskje hver dag, men ikke noe mer. 

jeg "maser og stresser vanligvis, , fordi jeg er ikke så glad i "løse tråder" og uavklarte greier...men her er det jo to menneskers følelser det handler om... så .  Han er helt i motsatt ende. Tar ting litt mer som det kommer.  Jeg har nok litt å lære der. 

Jeg får se når vi møtes hvordan stemningen er. Han gleder seg sier han og det sa jeg også. 

Fortsettelse følger....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...