Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Pleneier
Skrevet (endret)

Eller er det fortsatt kult? Tenker på om jeg evt. skal tatovere en piggtråd eller en såkalt «tribal» på overarmen. Eller evt. fødselsdatoen til moren min. Synes dere damer det er tøft?

Endret av Pleneier
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Haha, nei det er ikke tøft. Ja, det er harry.

Anonymkode: 06f7a...1d2

• Liker 9
Skrevet

Du vil nok få de fleste svarene her inne med "harry" og " dritstøgt" osv. 

Jeg liker dog fine tatoveringer, og har ikke noe imot tatoveringskunsten i seg selv. Men piggtråd og tribal tatovering er jeg ikke og har aldri vært fan av. Men you do you and so on..

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Vil du pynte kroppen, tren mye og spis sunt.

Så kan du dekorere med blekk etter det. 

Anonymkode: 9fd6a...624

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Pleneier skrev (8 minutter siden):

Eller er det fortsatt kult? Tenker på om jeg evt. skal tatovere en piggtråd eller en såkalt «tribal» på overarmen. Eller evt. fødselsdatoen til moren min. Synes dere damer det er tøft?

Piggtråd og tribals er griseharry innen tatoveringer. 

Er 30 år siden det var kult, om det i det hele tatt var kult. Kanskje en måneds tid i 1991. 

Anonymkode: 43f01...3bc

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Det er tatoverte mennesker overalt. Definitivt ikke harry. Det er som Hockeysveis i 1986. 

Anonymkode: f3d1f...1f4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kan være OK med en liten på en skjult plass. Men ellers er det sylharry. 

Håper trenden dør ut. Det er ingen god grunn til å tatovere seg.

Anonymkode: 414e9...381

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

På kvinneguiden vil nok de fleste si ja. Siden de fleste er 40-60 år og har null peiling på hva som er trendy og ikke.

Anonymkode: 3feb6...fb1

• Liker 6
Gjest Pleneier
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

På kvinneguiden vil nok de fleste si ja. Siden de fleste er 40-60 år og har null peiling på hva som er trendy og ikke.

Er folk på Kvinneguiden virkelig så gamle, over 40? Har syntes folk er litt gammeldagse og sidrompa her til tider ja.. Yngre folk er vel heller på Tik Tok.

Endret av Pleneier
Skrevet

Det har vel alltid vært harry

• Liker 13
Skrevet

Tribal lyser jo nittitallet lang vei, så den er du vel litt sent ute med å ta 😆

Tatoveringer får folk ta hvis de har lyst, det legger jeg meg ikke opp i. Men jeg har ingen selv, og kommer heller aldri til å ta det. Det kan være litt stilig på noen menn med tatoveringer, men det spørs jo hvordan tatoveringene ser ut og om de er bra gjort av en skikkelig tatoveringskunstner, eller på en bar i Hamburg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei det er ikke Harry...Bare fordi mange har det liksom?? Ikke god nok grunn til at det er Harry i min bok. Det er fint og kunstnerisk når man har en tatovering som en selv har funnet på. Tror det er viktig å være litt kreativ sånn at man ikke ender opp med noe veldig likt som mange andre har. 

Anonymkode: 231fe...188

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Vil du pynte kroppen, tren mye og spis sunt.

Så kan du dekorere med blekk etter det. 

Anonymkode: 9fd6a...624

Why? Man må da kunne dekorere og pynte kroppen uavhengig av størrelse, fasong og utseende.

Anonymkode: 52ed3...14b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

De fleste av dem er litt Harry, ja. De pleier å være litt slitne, liksom, litt herdet. Preget av å ha hatt tøffe liv og er ikke så snille mot seg selv. 

Anonymkode: 14663...972

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Litt korttenkt å dekorere kroppen med noe som er «trendy» nå, kanskje?

Det finnes nok av folk med mindre vellykkede «på-fylla-med-gutta-i-Tyrkia-tatoveringer» som ikke synes de er like dekorative og representative 25 år etterpå.

Anonymkode: 84be9...d62

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Why? Man må da kunne dekorere og pynte kroppen uavhengig av størrelse, fasong og utseende.

Anonymkode: 52ed3...14b

Joda, men kanskje man får glede av dekorasjonene litt lengre tid med en sunn kropp?

Anonymkode: 84be9...d62

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

De fleste av dem er litt Harry, ja. De pleier å være litt slitne, liksom, litt herdet. Preget av å ha hatt tøffe liv og er ikke så snille mot seg selv. 

Du følger ikke med i det hele tatt. Neste helg blir det sol her i Oslo. Du kommer til å se friske veltrente unge mennesker ( menn og kvinner) med store tatoveringer på armene.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Du følger ikke med i det hele tatt. Neste helg blir det sol her i Oslo. Du kommer til å se friske veltrente unge mennesker ( menn og kvinner) med store tatoveringer på armene.

De har kjedelige muskler ... ikke spennende muskler. 

AnonymBruker
Skrevet

Det har alltid vært harry 🤷‍♀️

Anonymkode: 2d56b...f60

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg elsker menn med fine tatoveringer. :sikle:

Edit: men jeg liker ikke tribal eller piggtråd da 😛 

Endret av Blått
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...