Gå til innhold

grønne flekker på potetgull

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare hos meg, sånn nesten hver eneste gang jeg kjøper sørlandschips er det grønne flekker på hvert fall 3 av potegullbitene. Synes dette er så forbanna uappetittelig. Det har hendt meg hos maarud også. Dette er grunnen til at jeg aldri kjøper potetgull bare en gang i blandt, men hver gang jeg kjøper er det alltid noen som har grønne flekker på seg. 

Noen andre som har merket dette? Synes det er ufattelig at de selger slikt

Anonymkode: 599f0...207

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

?

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

?

Det kan virke som du er litt alene om denne utfordringen din.

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Send klage og ikke spis. 

Når poteten utsette for sollys og kunstig lys blir den grønn og danner nervegiften solanin som er farlig for både mennesker og dyr

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, hvorfor skriver du ikke om irritasjonen opplever når du ser grønne flekker på kokte poteter?

Anonymkode: f19a8...0b6

AnonymBruker
Skrevet
Catalina Culès skrev (5 timer siden):

Send klage og ikke spis. 

Når poteten utsette for sollys og kunstig lys blir den grønn og danner nervegiften solanin som er farlig for både mennesker og dyr

Nå må man vel spise 2 kg eller noe med grønne poteter i ett måltid for at det skal være noe problem, så et par potet flak med en grønn flekk går nok helst veldig bra 😉

Anonymkode: 3ca9f...5bb

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hehe, hvorfor skriver du ikke om irritasjonen opplever når du ser grønne flekker på kokte poteter?

Anonymkode: f19a8...0b6

Koker aldri poteter

AnonymBruker
Skrevet
Catalina Culès skrev (15 timer siden):

Send klage og ikke spis. 

Ja, det skjer så og si hver gang man kjøper sørlandschips. Kanskje andre her inne bare ikke har merket det. 

Selv om det kanskje ikke er livsfarlig å spise de, synes jeg fortsatt det er mega uappetittelig

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri sett det på Totenflak. 

Anonymkode: 327c9...4ac

Gjest Smeltemann
Skrevet

Det er ikke farlig.  Som nevnt over potetene har blitt utsatt for sollys. Du må spise store mengder for å bli syk av det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker det fornuftigste er at du deler denne irritasjonen med produsenten. «Problemet» forsvinner ikke av ev. felles irritasjon på KG.

Anonymkode: 6d8dc...45a

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...