AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #1 Skrevet 25. mai 2021 Hjelp! Jeg skal bake 3 forskjellige typer med cupcakes med smørkrem på til en bursdag i helgen, men jeg har ingen gode oppskrifter! Kan dere deles deres beste som er enkle og fungerer selv for amatører som meg?? 🙈❤️ Anonymkode: d00b1...fc2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #2 Skrevet 25. mai 2021 https://www.gimmesomeoven.com/carrot-cake-cupcakes/ Disse er veldig gode. Blander også litt limeskall og limejuice i frostingen. Anonymkode: 77245...a27
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #3 Skrevet 25. mai 2021 Tine sin grunnoppskrift på muffinsene er topp(men stek dem kortere), så kan du bruke all mulig av ulik topping. Mine favoritter er glasur til gulrotkake og sjokoladeglasur som er laget av smør, melis, kaffe og kokesjokolade. Anonymkode: 499a5...4cf
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #4 Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tine sin grunnoppskrift på muffinsene er topp(men stek dem kortere), så kan du bruke all mulig av ulik topping. Mine favoritter er glasur til gulrotkake og sjokoladeglasur som er laget av smør, melis, kaffe og kokesjokolade. Anonymkode: 499a5...4cf Legger til: hakk sjokolade og/eller frosne bringebær og ha i deigen så blir de enda bedre. Anonymkode: 499a5...4cf
KristineS Skrevet 27. mai 2021 #5 Skrevet 27. mai 2021 (endret) Dette er min go-to-oppskrift: Og det er uendelig med gode og enkle variasjoner å finne på den kanalen 😊 Oppskrifta på smørkrem er og helt super. Endret 27. mai 2021 av KristineS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå