Gå til innhold

.

Silva Pluvialis

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av Tvillingsjel
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De får ikke med seg noe å leve på, men må finne det selv.  Det er det sommer greia. 

Anonymkode: 4db8b...3c6

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De får ikke med seg noe å leve på, men må finne det selv.  Det er det sommer greia. 

Anonymkode: 4db8b...3c6

Sant, det gir jo mening. Hodet mitt koblet ikke helt. 😆

• Liker 1
Skrevet

Å elsker naked and afraid, spesielt XL 😍

Skrevet

Jeg må si at jeg er kjempeimponert over deltakerne i denne serien (og den vanlige). De er så utholdende, selv om det er iskaldt, glovarmt, regn bøtter ned, masse insekter, slanger, ville dyr, samtidig som de som regel er veldig sultne! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke sett den på noen år men var imponert over EJ og Laura. Hvem er på top nå?

Anonymkode: 1ac05...85b

Skrevet

Man overlever ikke uten vann. Så da er vel poenget at de skal overleve. Altså, finne vann, skaffe seg mat - lage tøy... Og jo, man kan overlever 40 dager ute i naturen om man er kyndig. 

AnonymBruker
Skrevet

Å overleve uten klær er vel ikke så vanskelig. Klær har vi bare hatt de siste 70 000 år. Det er bare 1/50000 av den tiden det har eksistert liv på jorda.

Anonymkode: 1ac05...85b

Gjest Lawyam
Skrevet

Så etpae episoder på Discovery+ for første gang, men der finner jeg kun 14 og 21 dager. Hvor finner jeg 40 dagers program?

AnonymBruker
Skrevet
Lawyam skrev (4 minutter siden):

Så etpae episoder på Discovery+ for første gang, men der finner jeg kun 14 og 21 dager. Hvor finner jeg 40 dagers program?

Det er Naked and afraid xl som er 40 dager 😄 

Anonymkode: 75fae...cf0

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...