Nordlænning24 Skrevet 25. mai 2021 #1 Skrevet 25. mai 2021 Hei! Jeg fikk første positiv test 12 dpo nå 14.mai og det blei sterkere positiv hele tiden mens jeg tok test.( fram til 15 dpo) fredag 21.mai begynte jeg å blø litt, mindre enn vanlig mens. Blødde bare den dagen, ingen smerter eller noe annet enn friskt blod, nesten ikke antydning til litt rødt på papir nå. Tok så en test igår, riktig nok midt på dagen og drukket masse vann, denne testen var negativ. (Regna med den burde vært positiv så seint uansett når jeg tok den) Hvis dette er kjemisk, burde jeg ikke fått mensen ? Er allerede 12 dager over mensen og min er alltid spot on. Har også hatt en del graviditetstegn enda.( småkvalm om morgenen og tisser en del mer enn normalt+ømme bryster) trudde disse ga seg fort hvis jeg ikke lengere er gravid. Noen som har hatt det sånn ? Skal til legen på Mandag, men det å gå og tenke på det så lenge, blir gal 😂
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #2 Skrevet 25. mai 2021 Den kommer når den kommer, kan ta en stund. Anonymkode: 1d2f8...e69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå