AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #1 Skrevet 25. mai 2021 Er i en sånn livsfase der vi aldri vet når vi har muligheten og hvor lang tid vi har på oss. Synes det er litt vanskelig med kjappiser, slapper ikke av og rekker liksom ikke å komme helt i stemning. Føler det blir et orgasmejag for vet aldri når babyen våkner og vi blir avbrutt. Noen tips til hvordan bli god på kjappiser? Anonymkode: 54cfc...141
Fioljenta Skrevet 25. mai 2021 #2 Skrevet 25. mai 2021 Senk forventningene. :-) Den perioden er ikke enkel. Vi ble enige om å senke forventningene og prøve å nyte det vi fikk itl. Ble det orgasme, ble det orgasme. Hvis ikke, ble det kos og en slags oppvarming til neste gang. Kall det gjerne edging. Det viktigste i den perioden, var å ta vare på nærheten. Det var mens barna var babyer/små, at vi lærte om kjærlighetsspråk. Det var gull verd for oss. Ved å bruke hverandres kjærlighetsspråk (på dagtid), følte vi oss mer elsket og da var kjappiser enklere. Men, altså, den perioden var krevende. Sex var liksom ikke det som stod øverst på prioritetslisten akkurat da...
Bamseklemmer Skrevet 25. mai 2021 #3 Skrevet 25. mai 2021 Vi blir gode på det vi gjør ofte... Den tiden med barn holdt vi på med forspill midt på dagen, dvs. at vi terget hverandre opp og gøv løs på hverandre. Noen barn har jo uforutsigbar tid til å ta en dupp, men alltid etter melk eller mat blir de søvnig. En kjappis varer sjelden lengre en 10 minutter, så å kåte hverandre opp litt på forhånd var ukomplisert.. For å være ærlig savner jeg den tiden, for når barnet vokste opp ble det mindre med kjappiser... omtrent lik sexlyst, lett å tenne er alpha&omega. Ikke la fokuset på barnet ta overhånd... litt barneskrik tåles et par minutter, hvis det er det som skal til å komme i mål..
Fioljenta Skrevet 25. mai 2021 #4 Skrevet 25. mai 2021 Bamseklemmer skrev (20 minutter siden): Vi blir gode på det vi gjør ofte... Den tiden med barn holdt vi på med forspill midt på dagen, dvs. at vi terget hverandre opp og gøv løs på hverandre. Noen barn har jo uforutsigbar tid til å ta en dupp, men alltid etter melk eller mat blir de søvnig. En kjappis varer sjelden lengre en 10 minutter, så å kåte hverandre opp litt på forhånd var ukomplisert.. For å være ærlig savner jeg den tiden, for når barnet vokste opp ble det mindre med kjappiser... omtrent lik sexlyst, lett å tenne er alpha&omega. Ikke la fokuset på barnet ta overhånd... litt barneskrik tåles et par minutter, hvis det er det som skal til å komme i mål.. Det siste der hadde ikke jeg hverken sjanse eller vilje til 🙄 1
Bamseklemmer Skrevet 25. mai 2021 #5 Skrevet 25. mai 2021 Fioljenta skrev (1 minutt siden): Det siste der hadde ikke jeg hverken sjanse eller vilje til 🙄 Jeg vet det, det er morsinstinktet som ikke går å endre på... Forresten blir det vanskelig å oppnå orgasme med tanken å stå opp å gi barnet trøst og omsorg. Som mann tenker vi liitt annerledes😅 men det er forskjell på 2 og 10 minutter da, det kommer litt ann på volumet av skrikingen også... Er jeg ikke litt unnskyldt med å komme med en slik anbefaling?😇 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #6 Skrevet 25. mai 2021 Elsker kjappis. Hiv dere over hverandre straks babyen sovner. Anonymkode: 16c04...a2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå