Gå til innhold

Erfaring med paraplytrille på ferie? De enkleste variantene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tommel ned til den du linker til. En 2-åring har vel fortsatt behov for å kunne sove i vogna, og den i linken er for lav i ryggen og kan vel heller ikke legges ned. Vi hadde Carena Kobbe som reisevogn da vår var på den alderen, og den funket fint. 

Anonymkode: 926a5...bd2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp heller en brukt reisetrille av høy kvalitet, fra babyjogger eller babyzen. 

Anonymkode: 45f40...cd3

• Liker 4
Skrevet

Viktig med litt store hjul og mulighet for å legge ned ryggen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Babyjogger City Mini GT var genial å ha med på tur. Lett, tar liten plass og kan slåes opp med en hånd. Får sannsynligvis solgt den videre etterpå også. 

Anonymkode: 9c875...bed

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Paraplytriller er veldig greie. Jeg ville imidlertid valgt en med kalesje for solbeskyttelse. Denne Oslo-trillen fra Barnas Hus har mulighet for å legge ned ryggen, for en dupp for barnet. Regulerbar kalesje og fotstøtte, samt koppholder. Den passer for barn opp til 4 år. 

Link: https://www.barnashus.no/yngri/oslo-trille-2020-black?gclid=Cj0KCQjwwLKFBhDPARIsAPzPi-I5NL-rJziazKdkicJtzgTP0fFiGqpQ1VVaIetfvWQ2u1qlbHPTB_kaApfeEALw_wcB

Anonymkode: 2eb4c...7d8

• Liker 1
Skrevet

Vi brukte Babyjogger city Tour 2. Ikke optimale hjul på brostein og lignende, men veldig lett å bære og lett å slå sammen. Hatt med på storbyferier, og var fornøyde med den :)

Skrevet

Ville valgt en med kalesj, som kan legges ned, med regulerbart fotbrett og med helt håndtak slik at den kan trilles med en hånd. Vi hadde Carena Kobbe Trend, overraskende god trillekomfort jamf andre reisetriller jeg har prøvd. Ser den har gått endel opp i pris, men finnes flere på Finn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi kjøpte typ billigste modell paraplytrille til 1,5-åringen fordi vi ville ha noe mindre enn barnevognen til å reise (ferie) med. Det gikk fint med det. Fra 3-5 år brukte vi den daglig til frem/tilbake til barnehagen (5+10 min). Vi modifiserte den litt så ryggen ble lengre. Den var ikke perfekt, men den gjorde jobben godt nok til at vi ikke ville kjøpe en ny. Største minus var at den var litt lav for oss (180+190 cm) å kjøre med. 

Anonymkode: 8c473...695

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde en liltt større reisetrille, med kalesj. Veldig praktisk når sola stekte ute i varme strøk. Og det aller mest viktige er at det er et sted å legge fra seg ting på i bunnen av vogna! Det er gull verdt når man er ute og trasker på ferie, legge vesker/vannflasker osv.

Anonymkode: 001be...c9c

• Liker 1
Skrevet

Enig med de over her; en litt større trille med kalesje, oppbevaringsplass og mulighet for å legge ned ryggen funket bra her da ungen min var to. Vi kjøpte en sånn enkel paraplytrille litt senere. Den ble brukt til og fra barnehage, i butikker osv., men på ferie ville jeg nok valgt å gå for en litt større variant:)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...