Gå til innhold

Er skinny jeans helt ute av mote ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hørte noen som sa det her om dagen, så bare lurte. Jeg elsker skinny jeans å kommer vell ikke til å slutte med det første.

Anonymkode: 4491d...49f

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hvor mange tråder det er om skinny jeans på KG nå? 🧐

Anonymkode: 8af81...b70

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg tenker meg om er det lenge siden jeg så noen bruke skinny jeans. Bruker det selv nesten daglig. 

Anonymkode: dc577...438

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enda en tråd.. kle deg i det du vil. 

Anonymkode: 4cd15...679

• Liker 1
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Hørte noen som sa det her om dagen, så bare lurte. Jeg elsker skinny jeans å kommer vell ikke til å slutte med det første.

Ikke no vits i å slutte å gå med noe du liker bare fordi andre forståsegpåere har bestemt seg for at det er ut. Du går med det du trives i og driter i hva andre sier og mener.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Nei det brukes og selges ennå. 

Hvem bryr seg om hva som er "in" ? Er du gammel?

Anonymkode: 6ae22...639

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hva som er "IN", er jo og veldig påvirket av hvor du bor, jobber, alder ect

De fleste kler seg vel mest i det de trives med selv og som de føler kler sin kropp.

Er vel de færreste som er spesielt moteintresserte og. 

Anonymkode: f08c5...621

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

🤣

Anonymkode: 5f423...2dd

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes at man kan gå med de klærne som man vil. Synes skinny jeans er fint👍

• Liker 4
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Samme det vel, bruk det du vil :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Nei det brukes og selges ennå. 

Hvem bryr seg om hva som er "in" ? Er du gammel?

Er 28

AnonymBruker
Skrevet

Ja. For mange år siden. "Stop making skinny jeans happen" for å sitere Mean Girls. 

Anonymkode: 9d4a7...2e9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De er jo ikke moderne, men mange ser bedre ut med. For ikke å snakke om hvor behagelig de er sammenlignet med stive jeans. De er nok kommet for å bli selv uten de er trendy.

Anonymkode: 04707...2f8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.5.2021 den 18.20):

Er 28

Okei! 🤔 Vel, de selges jo i de fleste vanlige klesbutikker så...de er nok vanlig ennå ja. Blant voksne. Ser ikke så mange tenåringer med de, men jeg følger strengt tatt ikke med på hva unger går kledd i 😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Syns jeg ser masser av skinny jeans i butikker.

Jeg er 18 og går selv med det, ser ikke problemet?

Liker også godt bootcut men det ser jeg nesten ikke noe av.

Anonymkode: 9eeeb...efd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For de mellom 10-18 år så er sikker Skinny jeans "ut", men de har ikke innsett alt slitet slengbukser medfører i snø og regn og kommer nok til å skjønne hvorfor ikke alle sprader rundt i løse bukser. 

Anonymkode: ef9c8...6db

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker sikkert masse klær som er «ut» blant ungdommen. Men hva så? Det er jo ikke for ungdommer jeg kler meg. 

Så jeg lurer virkelig på hvorfor så mange voksne bryr seg så voldsomt om at ungdommer mener skinny jeans ikke er mote. Jeg hadde heller ikke lik klesstil som min mor, da jeg var ungdom.

Anonymkode: 0a990...53d

• Liker 4
Skrevet

Jeg er 30 år, har gått mye med skinny jeans, men har nå begynt å fjerne de gradvis fra garderoben min.

Bryr meg ikke nødvendigvis om hva andre mener om stilen min, men personlig er jeg glad i å følge nye moter. Jeg synes det er morsomt med klær og jeg opplever ofte at jeg liker det motebildet bringer på bane. Jeg skjønner ikke hvorfor så mange her synes det er så fryktelig med voksne mennesker som følger med på det som er "in" 

Når jeg leser på kvinneguiden får jeg ofte inntrykk av at jeg burde skamme meg, siden jeg er en voksen person med interesse for mote. 😅

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare brukt skinny jeans hele livet fordi jeg trodde at hvis jeg brukte andre bukser så ville jeg se mye større ut enn hva jeg gjorde med skinny jeans. Jeg kjøpte en annen type i løpet av denne ståheien og har virkelig ikke angret. så da får jeg heller bare være en av de som følger moten - og det er jo derfor det er mote også fordi flere følger det

Anonymkode: a75f0...5f1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange ønsker at det skal være ut og skriker høyt om det. Men jeg jobber i klesbutikk i en stor norsk kjede, og 99% av buksene vi selger er skinny. Noen kjøper vide, men det er evigheter mellom hvert slik salg og de fleste ender på salget i slutten av hver sesong.

Anonymkode: a56c8...f43

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...