Gå til innhold

Noen som deler samvær med en ekspartner som jobber offshore?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Faren til barnet mitt jobber offshore 4-4 ordning. 4 uker på jobb og 4 uker hjemme. Hvordan løser dere den kabalen? 

Anonymkode: b0aea...9f5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

🤷🏼‍♀️

Anonymkode: b0aea...9f5

AnonymBruker
Skrevet

Min jobber 3-3. Vi sammarbeider godt. Men kjører egentlig en annenhver uke. Han er jo på jobb to uker i strekk og da er jeg så heldig og «få» hans uke, så en ekstra uke med gullungene på meg. Også bare forskyver vi det egentlig. Ja vi tar det om det kommer og planlegger litt underveis.  Begge vil helst ha barna så mye som mulig. Men vi hjelper hverandre.  Og sørger for at det i det store og hele er mest mulig likt. Har han vært på jobb noen uker så savner han jo barna veldig så da får de være hos han noen dager og barna vil jo helst være hos han når han endelig kommer hjem fra jobb. (Barna er enn så lenge 2 og 4)  har gjort dette i 1 års tid og det funker så kan ikke skjønne at det skal endre seg men gjør sikkert det om en av oss får ny kjæreste men enn så lenge funker 50/50 og spontanitetbog et felles ønske om at barna skal få dekket mamma og pappa kvoten sin

Anonymkode: c5319...e1c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I ditt tilfelle hadde jeg aldri orket at far skulle ha barna de 4 ukene han er hjemme og jeg ikke hadde fått de. Tror jeg ville løst det med far har 1 uke når han kommrr hjem. Og siste uken før han reiser på jobb.  De to ukene i midten kjører dere med å dele 50/50🤷‍♀️🤷‍♀️ Du skal jo ikke ofre din tid med barna fordi han har valgt å jobbe som han gjør, velger han å jobbe offshore ofrer han også sin tid med barna sånn er det bare men man må jo prøve å gjøre det beste for begge parter og for barna. Lykke ti!

Anonymkode: c5319...e1c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mine foreldre jobbet begge offshore og 2-4 og da var jeg alltid 3 uker i strekk hos hver av dem. Dette fra jeg var 6 år til jeg flyttet ut for å studere. Synes dette fungerte veldig fint.

Anonymkode: 684d8...2b3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...