Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Er ca 6 mnd siden fødsel og full ammer. Hadde en liten blødning for 2 dager siden men ikke mer ,type noen rosa slimete dråper.  Ikke noen smerter/muring.  Kan dette vere et tegn på at mensen kommer tilbake snart?  Eller er det vanlig at man får sånne mini blødninger for at kroppen stabiliserer seg. Tror ikke det var el blødning for el test var negativ. 

Anonymkode: e7709...60c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Går du på noen type prevensjon?

Anonymkode: 0eca5...97e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det er hormonene i kroppen som kremter til litt, og gjør seg klar til å produsere en menstruasjon om ikke så lenge. Umulig å si. Det er mye hormoner i flyt i en kropp som ammer.

Jeg fikk mensen tilbake etter 11½ måned. Da hadde jeg sluttet å amme to uker før. Dessverre kom migrenen tilbake med mens-syklusen, noe jeg hadde vært helt spart for under hele graviditeten og ammeperioden.

Anonymkode: cca64...89e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Går du på noen type prevensjon?

Anonymkode: 0eca5...97e

Nei,men jeg regner med at siden el test var negativ samme dag som blødning og dagen etter på at en graviditetstest også er det vist du tenker festeblødning?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kanskje det er hormonene i kroppen som kremter til litt, og gjør seg klar til å produsere en menstruasjon om ikke så lenge. Umulig å si. Det er mye hormoner i flyt i en kropp som ammer.

Jeg fikk mensen tilbake etter 11½ måned. Da hadde jeg sluttet å amme to uker før. Dessverre kom migrenen tilbake med mens-syklusen, noe jeg hadde vært helt spart for under hele graviditeten og ammeperioden.

Anonymkode: cca64...89e

Trodde det kansje at det var normalt og ha noen små blødninger før eller noe ? Bare håper den ikke kommer kastet på meg. Håper jeg for noen forvarsel. Kjedelig med migrene da 😑

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...