Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Årets første og siste? tur til Huk i dag. Hadde noen timer til rådighet, så tok bussen ut til Bygdøy.

Og det er en fantastisk følelse å gå nedover gangveien mot stranden, det er en blanding av følelse av frihet og sommerfugler i magen. Og når man kommer til den åpne plassen med masse nakne mennesker er det en deilig kribling. Tok meg først en liten sveip før jeg la ned håndkleet og kledde av meg rundt en god miks av kjønn og alder. Jeg har alltid vært fasinert av nakne kropper, damer som menn, så det å bare ligge der å (smug)gløtte litt på de som ligger rundt og går forbi er helt nydelig.

Jeg er av typen som egentlig veldig lett blir opphisset i andre situasjoner, men min intensjon for å gå på nakenstrand er ikke seksuelt motivert, bare å nyte å være naken sammen med andre. Så det er fint å vite at jeg stort sett har kontroll på han fyren mellom beina. Men det var en gang jeg måtte legge meg over på magen, det var da en fantastisk flott kvinne med nydelig kropp, en liten velfrisert dott, fantastiske nydelige bryster og med langt,blondt hår gikk rett forbi meg. Da måtte jeg diskret legge meg over på magen...

Dessverre hadde jeg bare en liten time før jeg måtte dra igjen. Men en deilig time ble det.

Anonymkode: 0f84d...98e

Jeg var på naturiststranda ved Gjøvik både på lørdag og søndag, var utrolig deilig å kunne sole meg naken. 

Skrevet

Er deilig å være naken, men det utrolig mange kikkere på Huk. Man ser dem fra lang avstand der de enten sitter eller ligger med mørke briller og keps. Ligger å stirrer rett i skrittet. Rart at naturistforeningen ikke følger bedre med. På Roppestad ville personen(e) blitt tilsnakket og eventuelt bortvist. 

Skrevet

Ja. Problemet med mange nudiststrender er at de ødelegges av kikkere og blottere.

Anonymkode: d5a63...e20

• Liker 2
Skrevet

Jeg er (dessverre) nabo til en naturiststrand.

Den frekventeres i hovedsak av menn som er der for å ha åpenlys sex med andre menn.

Anonymkode: d9905...1ab

Skrevet
Biancha skrev (7 timer siden):

Er deilig å være naken, men det utrolig mange kikkere på Huk. Man ser dem fra lang avstand der de enten sitter eller ligger med mørke briller og keps. Ligger å stirrer rett i skrittet. Rart at naturistforeningen ikke følger bedre med. På Roppestad ville personen(e) blitt tilsnakket og eventuelt bortvist. 

Har aldri sett noen "mistenkelige" personer der, men har jo ikke akkurat lett etter de.

rampeguri skrev (19 timer siden):

Jeg var på naturiststranda ved Gjøvik både på lørdag og søndag, var utrolig deilig å kunne sole meg naken. 

Hvor ligger denne?

Gjest Hvemsomhelst
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvor ligger denne?

Det er Glomstadbukta, se mer her. Klikk også rundt på de andre fanene, se bilder osv.  Det er et av de beste og fineste naturiststedene vi har. Kjempegodt miljø.

https://www.scandinavianaturist.org/NNF/mnf/nb/node/2

Endret av Hvemsomhelst
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Savner sommeren og det å ligge naken ute i det fri enten et sted alene eller sammen med andre nakne. Ble bare et par turer på søm i Kristiansand på meg i år. Men var to fine turer. Var overraskende mye par der de gangene jeg var der, å det er jo kjempe bra. Neste år blir det flere turer. Flere som savner sommer og nakenhet?

• Liker 5
  • 3 uker senere...
Skrevet

Ja, savner det å være naken på stranda. Godt å slippe vått tøy 🙂 Få sol på hele kroppen er fint. Satser på en fin og solrik sommer til neste år 🙂

• Liker 2
Skrevet
OxBall skrev (På 9.12.2021 den 12.08):

Ja, savner det å være naken på stranda. Godt å slippe vått tøy 🙂 Få sol på hele kroppen er fint. Satser på en fin og solrik sommer til neste år 🙂

Enig. I år ble det bare en kjapp tur til nakenstranden. Men det ble mange nakenbad alene i skogstjern og andre øde plasser. Veldig deilig det, men det er noe eget å være naken på en strand omgitt av andre nakne mennesker.

• Liker 3
  • 3 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Ikke lenge igjen til naturist sesongen begynner igjen, bare en måned igjen til den starter her i sør hvertfall. I år blir det mange turer på nakenstranda i Kristiansand på meg 😉

Anonymkode: b6ecd...627

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenker det at når folk liker å sprade rundt naken ute i det offentlige så kan de ikke klage på at folk glor! Alle skal få være i fred og sole seg og bade uten å bli plaget av andre. Men det vil desverre alltid være noen som glor! 

Anonymkode: 6d6a7...552

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Ikke lenge igjen til naturist sesongen begynner igjen, bare en måned igjen til den starter her i sør hvertfall. I år blir det mange turer på nakenstranda i Kristiansand på meg 😉

Anonymkode: b6ecd...627

Har hatt en ekkel opplevelse der. Har lagt meg litt i le og litt for meg selv. Da satt det seg et par menn seg overfor meg og sa at de nå burde vise meg hvorfor dette var "deres" strand. Deretter sprikte han ene og begynte å ta på seg selv. Fy f så ekkelt! Ble helt satt utt og pakket sammen og gikk. Turte ikke si noe. Men jeg forstår at naboene klager på at de ser seksuell atferd fra stuevinduet...

Når jeg skal dit neste gang, legger jeg meg midt ute på plassen. Og jeg kommer til å være modig nok til å si fra dersom det skjer noe ekkelt der igjen. 

• Liker 5
Skrevet
Nobia skrev (På 24.11.2021 den 9.23):

Savner sommeren og det å ligge naken ute i det fri enten et sted alene eller sammen med andre nakne. Ble bare et par turer på søm i Kristiansand på meg i år. Men var to fine turer. Var overraskende mye par der de gangene jeg var der, å det er jo kjempe bra. Neste år blir det flere turer. Flere som savner sommer og nakenhet?

Definitivt. Men tror det kanskje blir et par turer på Huk også, ikke bare Glomstadbukta.

Skrevet
Troyamin skrev (På 2.4.2022 den 8.22):

Har hatt en ekkel opplevelse der. Har lagt meg litt i le og litt for meg selv. Da satt det seg et par menn seg overfor meg og sa at de nå burde vise meg hvorfor dette var "deres" strand. Deretter sprikte han ene og begynte å ta på seg selv. Fy f så ekkelt! Ble helt satt utt og pakket sammen og gikk. Turte ikke si noe. Men jeg forstår at naboene klager på at de ser seksuell atferd fra stuevinduet...

Når jeg skal dit neste gang, legger jeg meg midt ute på plassen. Og jeg kommer til å være modig nok til å si fra dersom det skjer noe ekkelt der igjen. 

Om en går ned til venstre på sømstranda så foregår det litt av hvert har jeg skjønt. Så jeg legger meg alltid på den store grassplenen for der kan en ligge i fred. Å det er lov å be de som ikke kan oppføre seg om å pelle seg vekk rett og slett.. 

• Liker 2
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen menn er dessverre fullstendig umodne i hodet og har ingen ting å gjøre på nakenstrender. Det er herlig å være naken, og det er herlig å være med nakne mennesker, men en skal alltid oppføre seg. Det er lov å se, men det kan du fint gjøre uten å glo eller gjøre perverse handlinger. At noen kaster et blikk fordi de liker det de ser tar ingen skade av. Solbriller burde forresten være forbudt på nakenstrender.

Anonymkode: 9c655...c9c

• Liker 1
  • Nyttig 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har begynt sesongen enda? Er det noe liv på Huk disse dagene?

På tide å ta seg en tur snart.

AnonymBruker
Skrevet
Nobia skrev (På 5.4.2022 den 9.33):

Om en går ned til venstre på sømstranda så foregår det litt av hvert har jeg skjønt. Så jeg legger meg alltid på den store grassplenen for der kan en ligge i fred. Å det er lov å be de som ikke kan oppføre seg om å pelle seg vekk rett og slett.. 

Jeg orker ikke den ekle dassen på Sømsstranda

Anonymkode: cda58...4d2

• 1 måned senere...
Skrevet

Skal endelig en tur på Søm naturiststrand i morgen 22 mai, gleder meg kan du tro 😉

AnonymBruker
Skrevet
Nobia skrev (5 minutter siden):

Skal endelig en tur på Søm naturiststrand i morgen 22 mai, gleder meg kan du tro 😉

Flørte-emoji? 

Anonymkode: e2570...68a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...