Gå til innhold

Innboforsikring -hvilken har du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil prøve å finne en god innboforskiring, en hvor jeg får mest igjen for pengene.

Vil gjerne forsikres for ca. 50.000+

Anonymkode: e2525...914

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har if sin super innbo forsikring. Forsikringssummen er vel 1.500.000 hvis jeg husker rett. Får ikke mye innbo for 50.000...

Anonymkode: a0bd1...509

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har if sin super innbo forsikring. Forsikringssummen er vel 1.500.000 hvis jeg husker rett. Får ikke mye innbo for 50.000...

Anonymkode: a0bd1...509

Hva mener du med "får ikke mye innbo for 50.000"? Det er nå den summen jeg vil forsikre, trenger som sagt ingen "super avtale", har ikke så store verdier, og det teknologiske utstyret jeg eier som har større verdi har egen forsikring.

AnonymBruker
Skrevet

Ingen andre som vet noe om innboforsikringer?

AnonymBruker
Skrevet

Prøver en gang til jeg, kanskje folk har kommet fra jobb nå?

Og er det så uvanlig å ikke ha så store verdier forresten? Mesteparten av det jeg vil forsikre er av sentimentalverdi, ting fra barndommen som skal stå på lager. Utenom det er det noen få møbler og to musikkinstrumenter. Tenkte det ikke var så viktig med en høy innboforsikring når det meste jeg eier er ting jeg har råd til å miste, har vært opptatt av gjenbruk, så jeg eier ikke noen dyre møbler eller lignende. 

Skrevet

Du får neppe så lav forsikringssummen som 50 000,-. Det er nesten gratis å forsikre innbo, så velg 500 000,-. Du har sikkert mer enn fu tenker på. De fleste har klær for 50 000,-.

Husk at mange innboforsikringer også har inkludert rettshjelp og ansvarsforsikring.

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke du sparer så mye på lav forsikringssum? Jeg har ubegrenset verdi og betaler ca 750 pr år. Altså litt over 60 kr pr mnd.. 

AnonymBruker
Skrevet
Brunello skrev (1 minutt siden):

Du får neppe så lav forsikringssummen som 50 000,-. Det er nesten gratis å forsikre innbo, så velg 500 000,-. Du har sikkert mer enn fu tenker på. De fleste har klær for 50 000,-.

Husk at mange innboforsikringer også har inkludert rettshjelp og ansvarsforsikring.

Har garantert ikke klær for 50.000, om jeg skulle sett stort på det så kanskje 7-8000, men burde vel kanskje ta med bunaden videre i livet og den er jo verdt 20.000+ med sølv og alt, hadde ikke tenkt på den.

Men hvilke selskap burde man kjøpe av, det er det jeg lurer på

AnonymBruker
Skrevet

Gjensidige her har vi barneforsikring til alle barna og reiseforsikring for hele familien og livsforsikring og skade forsikring og innboforsikring betaler kun 1200 I mnd for alt.

Anonymkode: 4d6a2...0d7

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har garantert ikke klær for 50.000, om jeg skulle sett stort på det så kanskje 7-8000, men burde vel kanskje ta med bunaden videre i livet og den er jo verdt 20.000+ med sølv og alt, hadde ikke tenkt på den.

Men hvilke selskap burde man kjøpe av, det er det jeg lurer på

For en enkel innboforsikring er det nok bare å bestille i et av de store selskapene. Men lønner seg ofte å samle, så dersom du har andre forsikringer bruker du samme selskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...