AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #1 Skrevet 25. mai 2021 Jeg er 38 og ser ut som 50 i ansiktet.. masse rynker og store porer (ikke sorte prikker) bare store porer. Men rynkene er værst.. skikkelig stor mellom øyebrynene og panna og rundt øynene.. har prøvd alt av Kremer og serum og holder en unna sol. Har noen noe tips om kremer som dere kanskje er fornøyd med? Tar bort rynker litt og strammer huden? Bruker foundation til vanelig.. men slutta med det også da det gjør det verre... Anonymkode: 7767a...435
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #2 Skrevet 25. mai 2021 Gå til hudpleier som kan vurdere din hud, ikke ta i mot råd fra folk her som ikke ser huden din (og fortsatt å bruk høy solfaktor og unngå sol). Anonymkode: 9202e...de1 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #3 Skrevet 25. mai 2021 Hvordan vi eldres kommer an på gener og livsstil. En hudpleier kan hjelpe med å finne produktet som hjelper huden til å forbedre seg til en viss grad, men fjerner ikke dype rynker/mimikkrynker. Anonymkode: d24b3...3df
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #4 Skrevet 25. mai 2021 Jeg vasker ansiktet med mikrofiberklut (det heter vel sminkefjerner, men jeg bruker ikke så ofte sminke), det har minket porene mine betydelig, og smører med et serum med Hyaloronsyre. Huden er friskere, ørlite strammere (ikke sikkert det er nok til at du blir fornøyd men hos meg gjorde det en forskjell), og jeg har ikke lenger problemer med tørr hud/flass. Anonymkode: c1896...8b2
PM75 Skrevet 25. mai 2021 #5 Skrevet 25. mai 2021 2 ting: Invester i time hos kosmetisk sykepleier på et privat legesenter for å få veiledning og bruk alltid solkrem av god kvalitet. Et annet tips er å aktivt se etter hva du synes er fint ved deg selv og fremheve dette. Vi har lett for å bli opphengt i alt vi ikke liker (i alle fall gjør jeg det). 1
Roci Skrevet 26. mai 2021 #6 Skrevet 26. mai 2021 Det er ingen serum og kremer som kan fjerne rynker og stramme opp huden, men du kan bedre hudens utseende en del med riktige produkter for din hud. Støtter forslaget om hudpleier, og da vil du sannsynligvis få forslag til produkter som du skal bruke hjemme. Ellers er tilstrekkelig fukt og solbeskyttelse med høy faktor noe av det viktigste og beste du kan gjøre for å ta vare på huden din, selv om ingen av disse fjerner rynker. Syrer (AHA eller BHA litt avhengig av hudtype) og retinol kan hjelpe noe på porene.
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #7 Skrevet 26. mai 2021 Restylane og botox i kombinasjon med gode hudpleie produkter. Ikke alle ønsker å dra det så langt, og det er helt greit men det finnes ingen krem i verden som fikser dype rynker. Har samme pore problem selv, vurderer laser behandling. Anonymkode: 90579...ca7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå