AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #1 Skrevet 25. mai 2021 Hei Jeg har blitt invitert på date på lørdag med en jeg har pratet med i litt over to uker. Tonen er veldig god, vi har sett hverandre på video, og vi har faktisk diskutert litt dype ting som hva vi ønsker oss i fremtiden (selvfølgelig individuelt). Jeg føler vi begge liker hverandre godt, han tar alltid initiativ til dialog hver dag og setter av tid til meg i hverdagen. Han snakker ofte også om "det er hyggelig om vi kan gjøre x og y sammen. " Vi har begge gitt uttrykk for at vi ønsker å investere tid i bli kjent-fasen, og vi er begge 35 om det har noe å si. Første date virker relativt enkel , vi møtes rundt 19 og skal ta et glass vin. Jeg har vurdert alt fra kjole til en fin jumpsuit (jeg er slank og har lange bein, så de ser bra ut på meg). Jeans og fin topp føler jeg blir for Takknemlig for innspill. 🤩 Anonymkode: 09ac5...df4
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #2 Skrevet 26. mai 2021 Hadde tatt jeans og en fin topp (menn er ikke veldig begeistret for jumpsuit) Anonymkode: 68068...c78 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #3 Skrevet 27. mai 2021 Det er meldt varmt og strålende vær til helgen, så ta en sommerkjole du! Anonymkode: c1686...fa3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå