Gjest Janna Skrevet 1. oktober 2002 #1 Skrevet 1. oktober 2002 Hei venner Jeg bare lurer på om noen kan anbefale meg en god fysioterapeut i Oslo?? Gjerne nede i sentrum, eller på Majorstua; rundt der. Han/hun må kunne sine ting om bekkenløsning... Har ifølge legen mild bekkenløsning og vil gjøre ALT for at det ikke skal bli verre :-? Det har jeg nemlig ikke råd til. Og en ting til, det er gratis, er det ikke? I og med at jeg er gravid...? (Jeg har henvisning fra legen)
Gjest Tristessa Skrevet 3. oktober 2002 #2 Skrevet 3. oktober 2002 Hva med kiropraktor da? Hvis det er ledd ute av stilling det er snakk om (har ikke peiling på bekkenløsning), er kiropraktoren din beste venn! Har nemlig en del låste ledd selv, og "knekking" er det eneste som hjelper. Om du får det gratis vet ikke jeg, men for meg er det dyyrt! (460kr første konsultasjon, 270 de neste gangene - to ganger i uken. :o )
Gjest Janna Skrevet 3. oktober 2002 #3 Skrevet 3. oktober 2002 Nå har jeg funnet en Kiropraktor gjør nok bare vondt verre Lily Klems!
Gjest Tristessa Skrevet 3. oktober 2002 #4 Skrevet 3. oktober 2002 Men er det ledd som er problemet? Har gått til fysioterapaut for den elendige ryggen min, og det var penger rett i dass. Kan hende det hjelper for deg, men en kiropraktor finner lett problemene og retter dem opp fortere enn svint. Har dessuten aldri hørt om noen som har blitt verre av å gå til kiropraktor. Lykke til da! Klem,
Gjest Janna Skrevet 3. oktober 2002 #5 Skrevet 3. oktober 2002 Det er mild bekkenløsning og MUSKULÆRE plager i forbindelse med den. Tror da at en fysioterapeut er best egnet?.. Det sa iallefall legen min, og han stoler jeg på.
Gjest Tristessa Skrevet 4. oktober 2002 #6 Skrevet 4. oktober 2002 Ok, da vet jeg det. Tipper en fysioterapaut kan hjelper deg da, men i mitt tilfelle er det låste ledd som gjør at jeg hver dag må igjennom et smertehelvete... Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå