AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #1 Skrevet 25. mai 2021 Jeg har tidligere fått utført medisinsk hjemmabort via sykehuset, og nå er det dessverre aktuelt igjen. Det jeg kvier meg for, er å skulle oppsøke sykehuser igjen og evt. fordømmende reaksjon. Derfor kom jeg til å tenke på; er det mulig å få konsultasjon hos privat gynekolog som kan gi ut de samme type medisiner/piller for hjemmeabort? Er det noen som vet noe om dette? Har googlet litt, uten å finne noe tydelig svar. Anonymkode: 30aa6...9b8
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #2 Skrevet 25. mai 2021 Det er ikke mulig her i Norge. Du må til en gyn.poliklinikk på et sykehus. Men mulig du kan velge et annet sykehus enn sist om du hadde en dårlig opplevelse. Ville bedt fastlegen henvise dit du ønsker. Anonymkode: 407f8...5d9 2
Amatariel Skrevet 25. mai 2021 #3 Skrevet 25. mai 2021 Signerer svaret over. Jeg var på UL hos privat gynekolog i fjor og fikk konstatert MA, og de måtte da henvise meg videre til sykehuset. Fikk med meg et brev jeg skulle levere der neste dag. Først når jeg kom dit fikk jeg cytotec og smertestillende, som jeg ble sendt hjem med for å utføre aborten hjemme.
Patriotpaula Skrevet 25. mai 2021 #4 Skrevet 25. mai 2021 Signerer IKKE de over her Jeg fikk konstantert MA i uke 9 på en privatklinikk og fikk både cytotec og smertestillende fra dem. Så bare tull at det er ikke er lov i Norge.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #5 Skrevet 25. mai 2021 Patriotpaula skrev (14 minutter siden): Signerer IKKE de over her Jeg fikk konstantert MA i uke 9 på en privatklinikk og fikk både cytotec og smertestillende fra dem. Så bare tull at det er ikke er lov i Norge. Hvilken klinikk var dette? Anonymkode: 30aa6...9b8 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #6 Skrevet 25. mai 2021 Det er noe helt annet når fosteret er konstatert dødt enn når det lever. Anonymkode: 8a527...1e5 1
Patriotpaula Skrevet 25. mai 2021 #7 Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvilken klinikk var dette? Anonymkode: 30aa6...9b8 Spiren i trondheim
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #8 Skrevet 25. mai 2021 Patriotpaula skrev (4 timer siden): Signerer IKKE de over her Jeg fikk konstantert MA i uke 9 på en privatklinikk og fikk både cytotec og smertestillende fra dem. Så bare tull at det er ikke er lov i Norge. Evner du ikke å se forskjellen på din og ts sin situasjon? Ingen privatklinikker har lov til å utføre abort på et levende embryo/foster. Anonymkode: 4abff...1bf 1
Patriotpaula Skrevet 25. mai 2021 #9 Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Evner du ikke å se forskjellen på din og ts sin situasjon? Ingen privatklinikker har lov til å utføre abort på et levende embryo/foster. Anonymkode: 4abff...1bf Jo, det gjør jeg. Du trenger ikke å henge meg for det, det var også en bruker over meg som også skrev om sin MA. Hun skrev at hun var henvist sykehus ifbm sin MA, det måtte ikke jeg. 2
Besant Skrevet 26. mai 2021 #10 Skrevet 26. mai 2021 Patriotpaula skrev (På 25.5.2021 den 15.48): Signerer IKKE de over her Jeg fikk konstantert MA i uke 9 på en privatklinikk og fikk både cytotec og smertestillende fra dem. Så bare tull at det er ikke er lov i Norge. Samma. Gjorde det i sommer. 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #11 Skrevet 26. mai 2021 Veldig voksent og ansvarlig å bruke abort som prevensjonsmiddel. 🙄 Anonymkode: 09286...64d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå