AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #1 Skrevet 25. mai 2021 Jeg er 36 år, har vært singel i 8 år nå, og tenker at det er på HØY tid å forsøke å date igjen. Jeg har ikke noe i mot singeltilværelsen, men savner noen å dele ting med... Jeg er ikke noen festløve, og ikke så glad i å gå ut på byen. Flyttet nylig til Oslo, og har ikke noe særlig nettverk her enda. Så tenker at nettdating er stedet å begynne. Men hva skal jeg velge? Betaler gjerne for abonnement et sted, men da vil jeg helst velge "riktig" sted å betale for. Var på Sukker for 10 år siden, er det fortsatt levende? Føler meg for gammal for Tinder... eller er det voksne folk der og? Møteplassen? Match? Noen som har råd om hvor jeg bør starte? Anonymkode: dadd9...050
wandagirl Skrevet 25. mai 2021 #2 Skrevet 25. mai 2021 Jeg har kun erfaring med Sukker og Tinder. Har truffet flest menn via Tinder, ville nok startet med å lage meg en profil der. De fleste har vel profiler både her og der, du vil derfor komme over de som er ute etter noe flyktig og de som er ute etter noe seriøst og varig Kvinne 36 år 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #3 Skrevet 25. mai 2021 Jeg sitter med de samme spørsmålene som deg, er litt eldre enn deg. Jeg har landet på Sukker. Valgte det fordi det er mer utdypende profiltekster, detaljer om hva personer er ute etter og jeg kan skrive hva jeg selv er ute etter. Anonymkode: b811f...62a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå