Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ekskjæresten vil ikke at jeg ikke skal glemme han virker det som.. han har også sagt i fylla at han vil jeg ikke skal glemme han..

hva er dette?

Ekskjæresten min spør også om tjenester..

hvorfor tror han at han kan få meg tilbake på denne måten? Har dere opplevd noen som bruker denne strategien? 

er det egoet hans? 

Har dere opplevd noe lignende? 

Er det vanlig å få noen til å gjøre tjenester for deg for å få de til å få følelser for deg igjen? 

hvorfor er han ikke bare ærlig om han savner meg? 

Har dere opplevd noe lignende? 

Det var forresten han som slo opp med meg.. 

Anonymkode: d859d...059

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

"Hei, vennligst slutt å ta kontakt. Er det kritisk skal jeg se om jeg kan hjelpe, men slik du maser nå opplever jeg det som at du bare er plagsom. Du kommer ingen vei med dette uansett, jeg har gått videre".

Ikke en vanlig taktikk, men du trenger ikke akseptere det. Fortsetter han så er det bare å blokkere. 

Anonymkode: abfcb...82f

• Liker 2
Skrevet

Jeg vil ikke at du skal glemme meg = 

Jeg vil ha deg som backupplan. Jeg vil ikke ha deg nå, men om jeg ikke finner noe bedre går jeg tilbake til deg. Så ikke prøv å finne noen å elske mens jeg prøver å finne noen bedre enn deg. Du kan fremdeles (kanskje) få meg som en premie!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Emma_123 skrev (9 minutter siden):

Jeg vil ikke at du skal glemme meg = 

Jeg vil ha deg som backupplan. Jeg vil ikke ha deg nå, men om jeg ikke finner noe bedre går jeg tilbake til deg. Så ikke prøv å finne noen å elske mens jeg prøver å finne noen bedre enn deg. Du kan fremdeles (kanskje) få meg som en premie!

Herregud, er det det det betyr!! 

Da er det ikke noe fint i det hele tatt! 

Trodde det var litt nostalgisk og romantisk 

TS

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Herregud, er det det det betyr!! 

Da er det ikke noe fint i det hele tatt! 

Trodde det var litt nostalgisk og romantisk 

TS

Det er ikke sikkert det er det han tenker, men han har uansett gjort det slutt, så da burde han la deg velge om dere skal ha kontakt eller ikke.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...