Gå til innhold

Vokalisten i Måneskin (esc 2021)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes dere Damiano David (vokalisten i Måneskin) er kjekk? Føler alle jenter forguder han

skriv gjerne alderen deres også

Anonymkode: 519fb...bf5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns ikke han er sånn megakjekk, men han har fine trekk og et par øyne som virkelig er spesielle :)   K44

• Liker 9
Skrevet

Jeg føler han virker som en hyggelig unik kar som liker å utrykke seg selv. Jeg tenker ikke så mye på hvordan han ser ut. 😙

• Liker 2
Skrevet

han er mest populær blant ungdommen,, egentlig hele bandet. mange på tiktok får sånn "bi-panic." jeg liker hele bandet :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, synes han er hot. Er 35.

Anonymkode: ab00c...6f4

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel hele pakka som er hot mer enn kun hans utseende

Anonymkode: 4489c...930

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja, og jeg synes det er helt forferdelig fordi jeg er 41 selv... Aldri i mitt voksne liv har jeg funnet en så ung gutt tiltrekkende, det er direkte flaut. 

Anonymkode: fd19e...508

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke for vane å bli slått i bakken av menn, men her har videoen gått på repeat. Jeg grøsser fortsatt i det kan begynner å synge. Han har den merkelige kombinasjonen av rene, nesten feminine trekk og ekstremt maskulin opptreden. Kanskje han i sum fremstår som drømmen om en vakker og trygg fyr. K47

Anonymkode: f2e3c...9db

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Han og trommisen er veldig kjekke, og jeg skjønner ikke hvorfor jeg synes det. Langt hår, feminin stil, sminke osv er ting som ikke tiltrekker meg, men...de er så kjekke. Spesielt vokalisten er veldig sjarmerende og karismatisk og jeg føler man blir naturlig tiltrekt av han.  Jeg er 22 i likhet med Damiano(synes det er så rart at folk på min alder vinner esc, men det er en annen sak). 

Anonymkode: 57edc...713

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han med langt hår er kjekkere.

Anonymkode: 7a349...4e6

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Interessant å lese hva dere skriver. Jeg er selv 23, og finner han ikke tiltrekkende. Veldig pen trekk, det har han! Minner meg litt om en modell. 

Jeg er på jodel, og der er det ekstremt tørste jenter for å si det sånn... alle sikler etter han. Det blir nesten litt flaut, fordi sånn oppførsel minner meg om tenåringsoppførsel

Anonymkode: 519fb...bf5

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Han er kjekk, men litt for sped / guttete for min smak :)

K31

Anonymkode: af350...e09

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ja, han er kjekk! Men har et ekstra godt øye til trommisen, Ethan.

Anonymkode: 78b79...a08

• Liker 4
Skrevet

Veldig pen og sexy mann. 

Jeg er kvinne, 27 år

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nja, synes han ser best ut i hettegenser og uten sminke/stæsj.

Anonymkode: 16958...ba9

• Liker 3
Skrevet

Er 37, og han er ikke min type i hvert fall :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det synes jeg, selv om jeg vanligvis ikke blir tiltrukket av menn med sminke og sånne klær. Kvinne, 24.

Anonymkode: 8005f...a32

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han utstråler selvtillit og selvtillit er sexy. Vet ikke om jeg vil si han er superkjekk, men utstråling er uansett viktigere.

K37

Anonymkode: a573b...b11

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hot, hot ,hot! Og jeg er 44🙄

Anonymkode: be5eb...c39

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

K31, synes han er pen, men litt for ung for meg. Pluss at jeg elsket gutter med den stilen for 10 + år siden, så det føles som et tilbakelagt kapittel for meg. 

Derimot elsker jeg musikken og trøkket og hvordan de fremstår på scenen, men der går det på energien mer enn utseendet.

Anonymkode: 3ea69...aa2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...