AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #1 Skrevet 25. mai 2021 Hva ville dere gjort i vanlige tilstand, utenom covid 19. Barnet er snørrete. Ikke feber. Ville dere latt barnevakten, altså barnets bestemor, som passer barnet hver dag, passe barnet i ca 3 timer mens du jobber fordi om barnet er snørrete? Anonymkode: d3746...831
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #2 Skrevet 25. mai 2021 Kommer an på snørret. Grønt? Gult? Hvitt? Anonymkode: 7d176...978
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #3 Skrevet 25. mai 2021 Ved kun litt snørr, blankt, og ingen feber eller nedsatt allmenntilstand ville jeg latt bestemor avgjøre selv. Hvis vår toåring kun er litt snørrete så gir jeg beskjed, og sier at det er opp til den som skal passe om de ønsker det. Pr nå så har de alltid sagt ja, men gir beskjed om formen endrer seg. Anonymkode: 0e7cd...e8c
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #4 Skrevet 25. mai 2021 Hvis det er snakk om blankt snørr og god allmenntilstand ville jeg sendt barnet, ja. Både i barnehage og hos dagmamma, både før og under korona. Anonymkode: d6b97...9ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå