Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Før vistes alltid forutsigelse for neste eggløsning på kalenderen, men nå er det bare mensdagene som står frem i tid. Hvorfor er det sånn? Har prøvd så å si alle innstillinger, men får det ikke til! Noen som vet hva jeg må gjøre for at EL-dagene skal markeres i blått igjen?

Anonymkode: a8004...447

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, det vises hos meg 🤔

AnonymBruker
Skrevet

Har du sjekket innstillingene? Kanskje noe hsr endret seg der så den kun tracker mens og ikke forutsier fertile dager?

Anonymkode: 1fc71...b69

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har du sjekket innstillingene? Kanskje noe hsr endret seg der så den kun tracker mens og ikke forutsier fertile dager?

Jeg har som innstilling "bli gravid". Ellers har jeg premium abonnement. Vet ikke om det har noe å si 😊

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

2 hours ago, AnonymBruker said:

Før vistes alltid forutsigelse for neste eggløsning på kalenderen, men nå er det bare mensdagene som står frem i tid. Hvorfor er det sånn? Har prøvd så å si alle innstillinger, men får det ikke til! Noen som vet hva jeg må gjøre for at EL-dagene skal markeres i blått igjen?

Anonymkode: 99326...750

AnonymBruker
Skrevet

Kan det være at appen trenger en oppdatering for å fungere optimalt?

Anonymkode: de1b5...d8d

AnonymBruker
Skrevet
Elise93 skrev (2 timer siden):

Hmm, det vises hos meg 🤔

Så bra, for her er den ikke helt som den skal😞

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kan det være at appen trenger en oppdatering for å fungere optimalt?

Anonymkode: de1b5...d8d

Prøvde det også, uten hell..

AnonymBruker
Skrevet
Elise93 skrev (2 timer siden):

Jeg har som innstilling "bli gravid". Ellers har jeg premium abonnement. Vet ikke om det har noe å si 😊

Jeg har også «bli gravid» som innstilling, men har ikke premium. Men har ikke hatt det før heller, og da har de fertile dagene vistes i blått. Nå gjør de ikke det, det er kun mensdagene som vises.😳

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...