AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #1 Skrevet 25. mai 2021 Hei. Er en mann i starten av 30årene som fantasere om kvinner som er eldre enn meg alt fra 40 til 60 år. Lurer på om det er slik at kvinner i den alderen gjør det samme bare omvendt? Dette er ikke en kontaktannonse da jeg uansett er i et fint forhold så bli bare i tankene ved egenkos Anonymkode: 0dfab...9e2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #2 Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei. Er en mann i starten av 30årene som fantasere om kvinner som er eldre enn meg alt fra 40 til 60 år. Lurer på om det er slik at kvinner i den alderen gjør det samme bare omvendt? Dette er ikke en kontaktannonse da jeg uansett er i et fint forhold så bli bare i tankene ved egenkos Anonymkode: 0dfab...9e2 Det er en helt normal fantasi. Hva er det du ser etter i en dame ? Anonymkode: b458f...105
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #3 Skrevet 25. mai 2021 En kåt alenemor på 40-50 er ikke det dummeste en kan velge. De Har ikke så mye å velge i å dessuten er de sultne på pikk. Anonymkode: 23ed3...fc8
Hippogriff Skrevet 25. mai 2021 #4 Skrevet 25. mai 2021 Det har vært en del tråder om dette, og konklusjonen er hver gang at noen gjør det, mens andre ikke gjør det. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #5 Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er en helt normal fantasi. Hva er det du ser etter i en dame ? Anonymkode: b458f...105 Fantasere om ei dame som har gidd meg nye eventyr, som har villa vært litt dominans og styrt meg akkuratt som hun ønsket Anonymkode: 0dfab...9e2
Trolltunge Skrevet 25. mai 2021 #6 Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): En kåt alenemor på 40-50 er ikke det dummeste en kan velge. De Har ikke så mye å velge i å dessuten er de sultne på pikk. Anonymkode: 23ed3...fc8 Sultne stemmer nok, for kvinner i den situasjonen som ikke er helt utslitt. Ikke mye å velge i har virkelig svært lite med om man er alenemor eller ikke å gjøre. Det er angående forhold barn kan gjøre ting mer komplisert. Ikke angående rene seksuelle relasjoner, eller seksuell interesse man får. Bare man har tid til det, og lyst, så trenger ikke alenemødre å ta mer til takke med noe enn de kunne gjort uten barn. Høres ut som du tenker at alenemødre er b- varer menn flest ikke engang vil ha sex med. Det stemmer overhodet ikke. 6
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #7 Skrevet 25. mai 2021 Nope. Er totalt og evigvarende uinteressert i menn som er 5+ år yngre. Kvinne 42 Anonymkode: 1c3cb...06b
Hr. Aktiv Skrevet 25. mai 2021 #8 Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nope. Er totalt og evigvarende uinteressert i menn som er 5+ år yngre. Kvinne 42 Anonymkode: 1c3cb...06b Du er det, men mange andre er ikke det. Hvis trådstarter tenker å selge inn bare sex og ihvertfall for hans del tror jeg han bommer stygt.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #9 Skrevet 25. mai 2021 Trolltunge skrev (7 minutter siden): Sultne stemmer nok, for kvinner i den situasjonen som ikke er helt utslitt. Ikke mye å velge i har virkelig svært lite med om man er alenemor eller ikke å gjøre. Det er angående forhold barn kan gjøre ting mer komplisert. Ikke angående rene seksuelle relasjoner, eller seksuell interesse man får. Bare man har tid til det, og lyst, så trenger ikke alenemødre å ta mer til takke med noe enn de kunne gjort uten barn. Høres ut som du tenker at alenemødre er b- varer menn flest ikke engang vil ha sex med. Det stemmer overhodet ikke. Ingen vil vel ha en som er utslitt i sengen, men når det skal sies så våkner de om de kjenner duften av pikk,da finner de frem krefter de trodde de ikke hadde. En stor andel mener jeg er b-vare Anonymkode: 23ed3...fc8
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #10 Skrevet 25. mai 2021 Hr. Aktiv skrev (3 minutter siden): Du er det, men mange andre er ikke det. Hvis trådstarter tenker å selge inn bare sex og ihvertfall for hans del tror jeg han bommer stygt. Har ikke solgt inn sex i hele tatt jeg. Skriver bare at det er en fantasi, som bare av ren nysgjerrighet lurer på hva kvinner tenker om dette.. Anonymkode: 0dfab...9e2
Hr. Aktiv Skrevet 25. mai 2021 #11 Skrevet 25. mai 2021 Trolltunge skrev (16 minutter siden): Sultne stemmer nok, for kvinner i den situasjonen som ikke er helt utslitt. Ikke mye å velge i har virkelig svært lite med om man er alenemor eller ikke å gjøre. Det er angående forhold barn kan gjøre ting mer komplisert. Ikke angående rene seksuelle relasjoner, eller seksuell interesse man får. Bare man har tid til det, og lyst, så trenger ikke alenemødre å ta mer til takke med noe enn de kunne gjort uten barn. Høres ut som du tenker at alenemødre er b- varer menn flest ikke engang vil ha sex med. Det stemmer overhodet ikke. Noen alenemødre er nok her slik jeg ser det. Det har mere med holdninger enn det fysiske å gjøre.
Trolltunge Skrevet 25. mai 2021 #12 Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ingen vil vel ha en som er utslitt i sengen, men når det skal sies så våkner de om de kjenner duften av pikk,da finner de frem krefter de trodde de ikke hadde. En stor andel mener jeg er b-vare Anonymkode: 23ed3...fc8 Det sier mer om deg enn om alenemødre generelt tenker jeg. Angående forhold tenker jeg at det er normalt å ikke ønske seg en som har barn fra før, med mindre man selv også har det. Likevel står det sjelden til hinder for noen, om man virkelig har falt for en som har barn fra før. Da takler man det, uansett hva man mente før man møtte vedkommende. Min kjære skulle ALDRI bli sammen med en som hadde barn fra før. Møtte seg selv i døra der. (Som mange gjør når de finner kjærligheten, på ulike måter. Han var ikke som jeg hadde sett for meg som livspartner heller. Helt annen type enn jeg hadde sett for meg. ) Meg ville han ha, selv om jeg hadde et barn fra før. Litt avsporing dette, så angående trådens tema tenker jeg det er vanlig å ha diverse fantasier. Jeg fantaserer ikke om yngre menn. Fantasiene mine har ingenting med alder å gjøre. Det er mer situasjoner jeg fantaserer om. Likevel, det er voksne menn i fantasiene mine. Ikke unge gutter. 30 år er voksen mann, men fantasiene mine sirkler altså ikke rundt noe angående alder. Alder er ikke i mine tanker når jeg fantaserer.
Trolltunge Skrevet 25. mai 2021 #13 Skrevet 25. mai 2021 (endret) Hr. Aktiv skrev (18 minutter siden): Noen alenemødre er nok her slik jeg ser det. Det har mere med holdninger enn det fysiske å gjøre. Det kan man si om folk generelt. Også menn. Det er ikke alle som har tiltalene holdninger, personlighet eller verdier, eller fysikk (slik hver av oss ser det/har preferanser), uavhengig om de har barn. Klart det er alenemødre som har dårlige holdninger også. Dårlige holdninger er det mange som har. Både folk med og uten barn. Et bra menneske blir likevel ikke et dårlig menneske av å ha barn, og attraktive kvinner må ikke ta til takke med sex med mindre attraktive menn, kun fordi de er alenemødre. De må ikke ta til takke med dårlige menn for forhold engang. Menn finner kvinner seksuelt attraktive, eller ikke, uavhengig om de er alenemødre. Endret 25. mai 2021 av Trolltunge
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #14 Skrevet 25. mai 2021 Trolltunge skrev (27 minutter siden): Det sier mer om deg enn om alenemødre generelt tenker jeg. Angående forhold tenker jeg at det er normalt å ikke ønske seg en som har barn fra før, med mindre man selv også har det. Likevel står det sjelden til hinder for noen, om man virkelig har falt for en som har barn fra før. Da takler man det, uansett hva man mente før man møtte vedkommende. Min kjære skulle ALDRI bli sammen med en som hadde barn fra før. Møtte seg selv i døra der. (Som mange gjør når de finner kjærligheten, på ulike måter. Han var ikke som jeg hadde sett for meg som livspartner heller. Helt annen type enn jeg hadde sett for meg. ) Meg ville han ha, selv om jeg hadde et barn fra før. Litt avsporing dette, så angående trådens tema tenker jeg det er vanlig å ha diverse fantasier. Jeg fantaserer ikke om yngre menn. Fantasiene mine har ingenting med alder å gjøre. Det er mer situasjoner jeg fantaserer om. Likevel, det er voksne menn i fantasiene mine. Ikke unge gutter. 30 år er voksen mann, men fantasiene mine sirkler altså ikke rundt noe angående alder. Alder er ikke i mine tanker når jeg fantaserer. Det var vel ikke snakk om forhold heller. Anonymkode: 23ed3...fc8
Trolltunge Skrevet 25. mai 2021 #15 Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det var vel ikke snakk om forhold heller. Anonymkode: 23ed3...fc8 Akkurat. Dermed er det om noen er alenemødre eller ikke temmelig uvesentlig. Jeg ble provosert av at alenemødre fremstilles som b- vare man lett kan bruke for å leve ut seksuelle fantasier med, fordi de "ikke har så mye å velge i". Det er bullshit. Kvinner er så seksuelt attraktive for menn som de i utgangspunktet er, helt uavhengig av om de har barn eller ikke. Jeg har selv vært alenemor i mange år. Det påvirket på ingen måte mengde og utvalg av seksuell interesse fra menn. Ga ingen utslag i å måtte ta til takke med dårligere "dealer" enn om jeg ikke hadde et barn. (Gjorde meg tvert imot mer kresen.) 2
Hippogriff Skrevet 25. mai 2021 #16 Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): En kåt alenemor på 40-50 er ikke det dummeste en kan velge. De Har ikke så mye å velge i å dessuten er de sultne på pikk. Anonymkode: 23ed3...fc8 Merkelig, men flaks, at dette memoet aldri nådde meg, som selv er i grupperingen "mødre i førtiårene" 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #17 Skrevet 25. mai 2021 Trolltunge skrev (22 minutter siden): Akkurat. Dermed er det om noen er alenemødre eller ikke temmelig uvesentlig. Jeg ble provosert av at alenemødre fremstilles som b- vare man lett kan bruke for å leve ut seksuelle fantasier med, fordi de "ikke har så mye å velge i". Det er bullshit. Kvinner er så seksuelt attraktive for menn som de i utgangspunktet er, helt uavhengig av om de har barn eller ikke. Jeg har selv vært alenemor i mange år. Det påvirket på ingen måte mengde og utvalg av seksuell interesse fra menn. Ga ingen utslag i å måtte ta til takke med dårligere "dealer" enn om jeg ikke hadde et barn. (Gjorde meg tvert imot mer kresen.) Bli så provosert du vil. Anonymkode: 23ed3...fc8
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #18 Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei. Er en mann i starten av 30årene som fantasere om kvinner som er eldre enn meg alt fra 40 til 60 år. Lurer på om det er slik at kvinner i den alderen gjør det samme bare omvendt? Dette er ikke en kontaktannonse da jeg uansett er i et fint forhold så bli bare i tankene ved egenkos. Anonymkode: 0dfab...9e2 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fantasere om ei dame som har gidd meg nye eventyr, som har villa vært litt dominant og styrt meg akkuratt som hun ønsket. Anonymkode: 0dfab...9e2 Jeg er en sånn dame, dominant, i alderen 40-60. Kan bare si at det første jeg hadde gitt deg beskjed om, er å fokusere på din egen dame. Det er første bud. Klarer du ikke det, så er du heller ikke mann nok til at det er verdt å utvikle deg noe videre, slik jeg ser det. Klarer du det, så kan du med tid å stunder få din egen dame til å gi deg alt du behøver og vice versa. Innser at det sikkert ikke er dette du ville høre, men vi dominante damer er rare sånn, vi sier det vi vil Lykke til! Anonymkode: 650e6...823
Million Skrevet 25. mai 2021 #19 Skrevet 25. mai 2021 (endret) Nei, det gjør jeg faktisk aldri. Jeg synes det er flaut og pinlig å se for meg en yngre mann (minst ti år yngre og det som verre er) og meg sammen på "den måten". Føles som om jeg skulle begå et overgrep. Jeg har en voksen sønn, og alt av menn som er betraktelig yngre enn meg får meg til å tenke at "æsj, jeg kunne vært moren hans" om den fyren. Takler det bare ikke, dette med mye yngre menn. En sperre der. Kunne strukket meg til 3 - 5 år yngre, men ikke mer enn det. Endret 25. mai 2021 av Million 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #20 Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er en sånn dame, dominant, i alderen 40-60. Kan bare si at det første jeg hadde gitt deg beskjed om, er å fokusere på din egen dame. Det er første bud. Klarer du ikke det, så er du heller ikke mann nok til at det er verdt å utvikle deg noe videre, slik jeg ser det. Klarer du det, så kan du med tid å stunder få din egen dame til å gi deg alt du behøver og vice versa. Innser at det sikkert ikke er dette du ville høre, men vi dominante damer er rare sånn, vi sier det vi vil Lykke til! Anonymkode: 650e6...823 Fornuftig svar sånn sett👍 Må bare si at dette er kun fantasien og ikke noe mere. Kommer aldri til å gå bak ryggen på dama, da ingen er verd å ta sjansen på å mist hu jeg deler livet med Anonymkode: 0dfab...9e2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå