AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #1 Skrevet 25. mai 2021 Hallo, når begynte dere å kle dere etter magen i graviditeten? Jeg lurer særlig på når dere gjorde det i andre svangerskap. I forrige svangerskap var jeg veldig slank, så det var åpenbart en gravidmage i uke 19. Nå føler jeg at det er en blanding av gravidmage og lubbenmage 😂 Anonymkode: bbd6a...1c4
Heln Skrevet 25. mai 2021 #2 Skrevet 25. mai 2021 Begynte tidlig med gravidklær, da alt ble så stramt (fikk enorm mage ganske fort). Uke 15-16 kanskje? Hvertfall ikke noe senere.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #3 Skrevet 25. mai 2021 Rundt uke 23-23 begynte jeg å kle meg for å fremheve magen heller enn å skjule litt. Både med nr 1 og 3. Anonymkode: c3726...7d0
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #4 Skrevet 25. mai 2021 Jeg er tjukk, så godt uti 3.trimester før magen så ut som en gravidmage. Anonymkode: 94925...f71
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #5 Skrevet 25. mai 2021 Har ikke kledd meg annerledes annet enn gravidbukse i begge svangerskapene. Begynte når de vanlige buksene ble ubehagelige. Var vel over 5 mnd på vei med første, og men allerede rundt uke 14 med andre. Anonymkode: 0719f...e8e
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #6 Skrevet 25. mai 2021 21 minutter siden, AnonymBruker said: Har ikke kledd meg annerledes annet enn gravidbukse i begge svangerskapene. Begynte når de vanlige buksene ble ubehagelige. Var vel over 5 mnd på vei med første, og men allerede rundt uke 14 med andre. Anonymkode: 0719f...e8e Mulig jeg bare har lang overkropp, men gravidbukse med vanlig t-skjorte eller genser ser helt noldus ut på meg, toppene stopper jo midt på magen 😆 så holder ikke med bare gravidbukse her. Anonymkode: c3726...7d0 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #7 Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Mulig jeg bare har lang overkropp, men gravidbukse med vanlig t-skjorte eller genser ser helt noldus ut på meg, toppene stopper jo midt på magen 😆 så holder ikke med bare gravidbukse her. Anonymkode: c3726...7d0 Det er sant, når magen var skikkelig stor gikk jeg bare med de lengste av toppene mine. Anonymkode: 0719f...e8e
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #8 Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har ikke kledd meg annerledes annet enn gravidbukse i begge svangerskapene. Begynte når de vanlige buksene ble ubehagelige. Var vel over 5 mnd på vei med første, og men allerede rundt uke 14 med andre. Anonymkode: 0719f...e8e Tenkte ikke på at man går med gravid-klær, men når man sluttet å skjule magen og heller hadde klær som fremhevet den (trenger ikke gravidklær for det) ts Anonymkode: bbd6a...1c4
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #9 Skrevet 25. mai 2021 Jeg begynte egentlig å kle meg etter magen ETTER at barna var født😜 Jeg var veldig "pent gravid" alle tre gangene om jeg må få skryte litt. Brukte bukser med strikklinning, men på overkroppen brukte jeg mine vanlige topper og gensere. Etter siste fødsel, derimot, har jeg strevd med delte magemuskler og ser fremdeles litt gravid ut😞 Nå føler jeg for å skjule mer, og er veldig bevisst på det når jeg kjøper klær.. Har aldri følt meg så pen og vel som da jeg var gravid💖 Anonymkode: 53a9e...817 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå