Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte jeg ville dele et kjapt tips, dette er en fuktighetskrem mot eksem eller mer sånt, men den er så bløtgjørende at den tar linjer og rynker pga tørr hud. Jeg har brukt den i noen måneder må og blitt kvitt flere linjer og rynker under øynene, jeg er 33. 

Jeg smører godt lag om kvelden før jeg legger meg, og også dagtid nesten som en maske. 

Anonymkode: 035b5...039

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Tenkte jeg ville dele et kjapt tips, dette er en fuktighetskrem mot eksem eller mer sånt, men den er så bløtgjørende at den tar linjer og rynker pga tørr hud. Jeg har brukt den i noen måneder må og blitt kvitt flere linjer og rynker under øynene, jeg er 33. 

Jeg smører godt lag om kvelden før jeg legger meg, og også dagtid nesten som en maske. 

Hvor kjøper du det, og heter produktet bare Dexeryl?

Anonymkode: 19632...b44

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvor kjøper du det, og heter produktet bare Dexeryl?

Ikke TS, men selges hos apotek og på nett f.eks. her: https://www.farmasiet.no/catalog/allergi-og-astma/eksem/dexeryl-krem-250,5000616/?gclid=EAIaIQobChMIlY-Whrnk8AIVhdKyCh1ESgW9EAAYASAAEgIt0vD_BwE

Gjør oppmerksom på at kremen har et høyt innhold av hvit vaselin og mineralolje, for de som helst vil unngå det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Roci skrev (2 minutter siden):

Ikke TS, men selges hos apotek og på nett f.eks. her: https://www.farmasiet.no/catalog/allergi-og-astma/eksem/dexeryl-krem-250,5000616/?gclid=EAIaIQobChMIlY-Whrnk8AIVhdKyCh1ESgW9EAAYASAAEgIt0vD_BwE

Gjør oppmerksom på at kremen har et høyt innhold av hvit vaselin og mineralolje, for de som helst vil unngå det.

Er det noen grunn til (f eks av hud- eller helsemessige årsaker) at man helst vil unngå det?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det noen grunn til (f eks av hud- eller helsemessige årsaker) at man helst vil unngå det?

Noen - deriblant jeg - får kviser av vaselin/mineralolje :) 

AnonymBruker
Skrevet
Roci skrev (26 minutter siden):

Ts her, takk for link jeg tenkte ikke på å legge ved det. Takk for at du og informerer om at den inneholder ting som andre kan reagere på, jeg har ikke merket noe og har selv en del kviseproblemer, men ikke mer av denne :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ts her, takk for link jeg tenkte ikke på å legge ved det. Takk for at du og informerer om at den inneholder ting som andre kan reagere på, jeg har ikke merket noe og har selv en del kviseproblemer, men ikke mer av denne :)

Bare hyggelig :) Flott at du har funnet noe som virker, den inneholder jo også mye glyserol som er helt utmerket for tørr hud! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...