Gå til innhold

Hvilke klær tenker du er helt ut?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen klær, merker eller stiler som du tenker er avleggs og ut, eller ser teit ut?
Hva tenker du om jenter som går i de klærne?

For min del syns jeg disse blondeblusene med puffermer ser helt tragisk ut... ser ut som man har tryna gjennom bestemors gardiner 😂

C1243876-D661-4109-9082-013860E6E397.jpeg

Anonymkode: 0cc20...bc3

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den blusen hadde vært nydelig uten den kappen over brystpartiet🙂 Jeg synes ellers at disse svære klovnekragene som flere går med, er helt håpløse :fnise:

Bluse med stor krage - Hvit - DAME | H&M NO 4

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Enig at det ser dårlig ut, men er det ikke et eksempel på noe som er in? Altså blusene over?

Anonymkode: 6868d...32f

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det noen klær, merker eller stiler som du tenker er avleggs og ut, eller ser teit ut?
Hva tenker du om jenter som går i de klærne?

For min del syns jeg disse blondeblusene med puffermer ser helt tragisk ut... ser ut som man har tryna gjennom bestemors gardiner 😂

C1243876-D661-4109-9082-013860E6E397.jpeg

Omg, jeg absolutt elsker denne, så utrolig fin. Hvor fant du den?

Selv synes jeg igrunn ingenting er helt ut. Det er det som er så deilig med tiden nå, ting går ikke på og av moten like mye som for et par tiår siden. Ting blir i perioder mer populært, men blir aldri feil å gå med etterpå.

Anonymkode: 42a9c...eb2

• Liker 18
Skrevet

Jeg synes ikke de blusene er spesielt ille? Hadde ikke brukt dem selv, men heller ikke reagert om jeg så noen med slike bluser. 

Det meste avlekse og fullstendig  umoderne plagget jeg kan tenke meg er "Mariebuksen" også kalt "bilbuksen Marie" som har blitt solgt via postordrekatalogen Nytt & Nyttig. Jeg vet ikke om buksa fortsatt er tilgjengelig. 

1275.jpg

• Liker 28
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at folk må kle seg i det de ønsker selv. Det hadde vært utrolig kjedelig hbis alle skulle kle seg i det samme.

Anonymkode: 43c6f...e8e

• Liker 9
Skrevet

Jeg synes alle klær er fine. Liker at alle går med forskjellige klær.👍

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Hva som er ute av klær er meg likegyldig. Folk må få gå i det de vil. Eller kanskje alle skal gå kledd som tenåringene, de er stort sett helt likt kledd.

Anonymkode: b17bc...64e

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Alt med sleng i beina eller lignende i armene synes jeg ser fælt ut. Det verste er at de som bruker denslags er på min alder 🙈

Anonymkode: ae4b9...861

• Liker 2
Skrevet

Skinnyjeans, seff!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Perelandra skrev (7 minutter siden):

Jeg synes ikke de blusene er spesielt ille? Hadde ikke brukt dem selv, men heller ikke reagert om jeg så noen med slike bluser. 

Det meste avlekse og fullstendig  umoderne plagget jeg kan tenke meg er "Mariebuksen" også kalt "bilbuksen Marie" som har blitt solgt via postordrekatalogen Nytt & Nyttig. Jeg vet ikke om buksa fortsatt er tilgjengelig. 

1275.jpg

Disse ligner jo på paper bag buksene som alle går med nå for tiden... 

2B66F095-D6B4-4140-B749-538FFF5B692B.png

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes alle klær er fine, så lenge personen som har plagget på seg har en stil, og kler det. 

Selv buksene over ville vært stilig på en høy og smal 20-åring, høyt liv, med en cropped topp som er veldig i motebildet nå. (men ville sett fullstendig håpløst ut på meg som har hofter) 

Anonymkode: 7c4f1...b29

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Alt med sleng i beina eller lignende i armene synes jeg ser fælt ut. Det verste er at de som bruker denslags er på min alder 🙈

Anonymkode: ae4b9...861

Smaken er som baken og godt er det. Jeg elsker slengbukser og slengermer. Nå er det mote men jeg har alltids brukt disse klærne. Det styggeste jeg selv ser er bukser som er revnet i knærne. At man betaler for ødelagte klær - kommer nok aldri til å forstå det. Det aller vakreste jeg ser er klær av kvalitet.

• Liker 4
Skrevet
Perelandra skrev (15 minutter siden):

1275.jpg

Haha, disse var alltid i annonser bakerst i bestemors ukeblader (Allers og lignende). Strykefri, ikke sant? Men det virker jo nesten som de er"on trend" nå da.😅 Jeg forstår lite av moten nå,men det er nok fordivjeg var barn på 90-tall og tidlig 2000-tall. Synes det ser ut som "alle" under 20 er uteliggere, og at klærne helst skal værefor små/trange eller for store. Mrn det er nok ikke meningen at "gamle" meg skal like alt "ungdommen" går med. Sånn var det jo da jeg var tenåring også. Trender kommer og går.

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Disse ligner jo på paper bag buksene som alle går med nå for tiden... 

2B66F095-D6B4-4140-B749-538FFF5B692B.png

Tja, kanskje de ligner, men er ikke paper bag-buksene av en annen stoffkvalitet? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ikke ut eller avleggs, men kanskje heller litt for inn... Spotsklær... altså klær av treningsmerker, gjerne med store logoer. 

Noe av det dummeste jeg ser er overvektige jenter i typiske sportsklær til hverdags... treningstights, gjerne 2XU, hvite FILA sko, Adidas genser/top, gjerne en merke-caps og toppet med en SATS bag... Gjerne på McDonalds eller utenfor kjøpesenteret med røyken i kjeften og colaflaske i handa... Ser jo flesket tyter ut, og at den kroppen ikke har vært i nærheten av trening på evigheter! Man blir liksom ikke sporty bare av å gå med sporty klær 😂

Anonymkode: 6371d...beb

• Liker 12
Skrevet

Jeg er selv av den mening at klær er noe en kan leke seg litt med. For meg er ikke klær og regler noe som ligger i en steintavle skrevet av Ludvik den 7. eller av mote politiet på kg. Jeg kan elske retro/vintage stil selv om det er "helt ute". Jeg kan se nye plagg bli helt fantastisk om en styler det med noe nytt. Jeg tror det kanskje bare er et plagg jeg kommer på nå som jeg vil si er "helt ut" og det er knappebuksen fra Adidas som jeg selv kjøpte og av en eller annen grunn gjekk stolt med i 8. klasse. Men jeg tror jeg hadde syntes det hadde vært litt kult om jeg så noen med den i dag.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
skreppamedleppa skrev (55 minutter siden):

Jeg er selv av den mening at klær er noe en kan leke seg litt med. For meg er ikke klær og regler noe som ligger i en steintavle skrevet av Ludvik den 7. eller av mote politiet på kg. Jeg kan elske retro/vintage stil selv om det er "helt ute". Jeg kan se nye plagg bli helt fantastisk om en styler det med noe nytt. Jeg tror det kanskje bare er et plagg jeg kommer på nå som jeg vil si er "helt ut" og det er knappebuksen fra Adidas som jeg selv kjøpte og av en eller annen grunn gjekk stolt med i 8. klasse. Men jeg tror jeg hadde syntes det hadde vært litt kult om jeg så noen med den i dag.

Det er jo mange som har den i dag! Vært tilbake på moten en stund den... Heter Adibreak 🙂

0D565844-CC5A-44E1-91DB-654475AAE6D3.jpeg

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er jo mange som har den i dag! Vært tilbake på moten en stund den... Heter Adibreak 🙂

0D565844-CC5A-44E1-91DB-654475AAE6D3.jpeg

Kult, har aldri sett noen med den irl siden 2000🙂

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
skreppamedleppa skrev (22 minutter siden):

Kult, har aldri sett noen med den irl siden 2000🙂

De er jo dritkule 🙂 Har vel typ 5 forskjellige... Digger dem ❤️

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...