AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #1 Skrevet 25. mai 2021 Noen som har vert til samtale på familievernkontoret og hatt god hjelp av det? Føler forholdet vårt er i en tung periode nå, men føler liksom at det er et «nederlag» å be om hjelp... Som voksen burde man jo klare å løse konflikter som kommer av husarbeid, sex og barneoppdragelse. Alt føles tungt nå. Anonymkode: 0f382...38e
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #2 Skrevet 25. mai 2021 Men tenk om det er nettopp det å be om hjelp som kan redde forholdet? Synes du ikke forholdet deres er verdt det? Ikke tenk på hva dere BURDE ha klart. Akkurat nå så får dere ikke det til. Det er faktisk ikke nederlag å be om hjelp! Jeg har ikke erfaring selv. Jeg ønsket selv å be om hjelp, men eksmannen min ville ikke. Han var allerede ferdig med forholdet - det visste jeg ikke da. Anonymkode: 23949...fd6 2
Anjatapinjata Skrevet 25. mai 2021 #4 Skrevet 25. mai 2021 Fikk hjelp for halvannet år siden. Hjalp en stund men nå er det slutt. Jeg har god erfaring med familievernkontoret, men vi passer rett og slett ikke sammen og det har skjedd for mye dritt mellom oss. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå