Gjest ThessyB Skrevet 25. mai 2021 #1 Skrevet 25. mai 2021 Denne syklusen har bare vært den rareste. Idag er jeg på min åttende dag med høy, og testene ser bare svakere og svakere ut. Kan jeg ha gått glipp av EL (tester på morgenen, kn det ha skjedd på kveldstid?) eller er det noe tull denne syklusen? Har brukt sjukt mange tester denne syklusen, og er nå fri. Fristet lilsom ikke veeeldig å kjøpe nye på apoteket så jeg rekker teste i morgen også
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #2 Skrevet 25. mai 2021 Det anbefales jo å teste fra kl 10-20, helst mellom 15-17 pga da er nivåene høyest. Så kan være at du har gått glipp av selve toppen da, ja. Men bare fortsett å teste. Anonymkode: 51795...013
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #3 Skrevet 25. mai 2021 Jeg hadde korte topper med lh-økning. Fikk alltid positiv på kvelden. Hadde jeg bare testet på morgenen, så hadde jeg ikke fått positive tester. Anonymkode: a01f5...cb3
Gjest ThessyB Skrevet 25. mai 2021 #4 Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det anbefales jo å teste fra kl 10-20, helst mellom 15-17 pga da er nivåene høyest. Så kan være at du har gått glipp av selve toppen da, ja. Men bare fortsett å teste. Anonymkode: 51795...013 Ikke med cbfm? Står at det skal testes på morgenurin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå