Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har så vanskeligheter med å TRO PÅ DET GUTTER skriver til meg. Historisk og mistenksom alltid. Om det et om hva de har gjort i helga, hva de synes om meg, at de sender hjerter og slik, til og med når vi avtaler å møtes så tror jeg ikke på de før vi faktisk møtes.  Jeg leter alltid etter tegn på at min mistro har noe med realiteten å gjøre.  Forferdelig slitsomt. 

Anonymkode: 7efde...fb6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Samme her. Akkurat samme her. Dessverre. Redd jeg aldri kommer til å få et forhold på grunn av dette. Jeg stoler ikke på menn. 

Anonymkode: e390f...5e5

AnonymBruker
Skrevet

Samme her. Men var ikke sånn før, det er med veldig god grunn at jeg har blitt sånn når omtrent samtlige har vært sleipinger med skjulte motiver. Holder meg bare unna dem jeg nå

Anonymkode: 898e4...1e7

Skrevet

Skal du få deg en bra partner. Må du satse litt og ta noen sjanser. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

sånn går det når dere bare dater nordmenn

ha variasjon..kultur,farger, mangfold.

Anonymkode: 1b876...40c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Man finner selvsagt bra menn i alle folkeslag og kulturer, men norske menn er de som behandler kvinner mest likestilt i verden. Det er derfor også grunn til å tro at norske menn ikke bryter avtaler eller ljuger mer for kvinner enn det andre menn gjør. Snarere tvert imot.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Den største sleipingen jeg har datet var australsk ;) men skal sies at en franskmann jeg datet var veldig mye mer seriøs enn de norske jeg har møtt. Er åpen for det meste fra vestlig kultur jeg ihvertfall, men vet ikke med ts, mange ønsker naturlig nok en partner fra samme sted og kultur

Anonymkode: 898e4...1e7

AnonymBruker
Skrevet
Brunello skrev (Akkurat nå):

Man finner selvsagt bra menn i alle folkeslag og kulturer, men norske menn er de som behandler kvinner mest likestilt i verden. Det er derfor også grunn til å tro at norske menn ikke bryter avtaler eller ljuger mer for kvinner enn det andre menn gjør. Snarere tvert imot.

🤣🤣🤣🤣

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sånn har jeg vært også. Helt lik. Men noen år i terapi har forvandlet meg! Så anbefaler det virkelig!! Og en må heve blikket innover og se på seg selv. Finne ut hvorfor man faller for mennesker som ikke er bra for en. 

For meg handlet det om at det var det "kjente" og trygge med en voldelig mann, for slik var det i oppveksten. De jeg var sammen med var aldri fysisk voldelige, men mye psykisk og stadig utro. Det er også slik at har man feks traumer, så tiltrekkes hjernen automatisk ofte de som ikke er bra for en. Og samme hvis en har veldig dårlig selvbilde. 

Man må jobbe mye med seg selv og finne årsaken til dette hvorfor akkurat du tiltrekkes av disse mennene. Og da er det enklere å sortere ut de som har mange røde flagg i datingfasen. 

Det er nå når jeg har fått øynene opp og tenker annerledes, at jeg faktisk ser at det finnes bra menn der. Jeg må bare klare å velge riktig og få det godt med meg selv🙂

Anonymkode: 2450c...921

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

🤣🤣🤣🤣

Det var jammen godt argumentert.

AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Dagens!

Anonymkode: e390f...5e5

Skrevet

Er helt lik som deg, TS. Har ikke alltid vært sånn, men etter x antall like opplevelser med gutter og menn, er det lett å tro at alle er lik.

Har nå møtt en som er helt fantastisk, tar «bekymringene» på alvor - både fordi han er åpen om at han liker meg, men også fordi han setter pris på at jeg tør å si det, at jeg trenger bekreftelse, alltid er usikker etc 😊

Når man vet, så vet man ☺️ 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...