Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde tidligere på dagen hatt en liten diskusjon. Denne diskusjonen eskalerte og jeg ble så stressa at jeg glemte å bøye meg da jeg skulle ut en lav dør i uthuset. Skallet skikkelig i dørkarmen, så hardt at jeg falt bakover. Ble liggende og han kom bort og spurte hvordan det gikk. Svarte at jeg ikke visste, var svimmel og i ørska og forklarte samtidig at sånn skjer når jeg blir stressa av krangler. Da ble han sint og begynte å kjefte igjen, og da skrek jeg til han at han skulle gå bort. Han gikk da unna og i det jeg reiste meg, så sparket han en sko som lå der mot meg som traff.

Forklare han litt senere at jeg fortsatt var svimmel, men allikevel så bare dro han og har ikke hørt noe mer etterpå.

Anonymkode: 7045f...d1e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han ble vel sint fordi han følte du sa det var hans skyld at du hadde falt. Og det sa du vel også på en måte? 

Anonymkode: fa7c6...b6c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mannen din er nok ute å puler på prostituerte

Anonymkode: 91605...e93

AnonymBruker
Skrevet

Du sa jo at han skulle dra. Hvis det var så alvorlig at det var fare for hjernerystelse, hadde du vel stoppet han?

Anonymkode: 29461...8a6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ring legevakten, er godt mulig du har hjernerystelse.

Anonymkode: e6ff6...5f6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du sa jo at han skulle dra. Hvis det var så alvorlig at det var fare for hjernerystelse, hadde du vel stoppet han?

Anonymkode: 29461...8a6

Nei, skrek at han skulle gå bort da han sto og kjeftet over meg mens jeg lå der. Var som sagt svimmel, helt i ørska og hadde vondt i hodet.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ring legevakten, er godt mulig du har hjernerystelse.

Anonymkode: e6ff6...5f6

Ja gjorde det og fikk beskjed om å ringe tilbake hvis det ble verre. Forklarte han det og allikevel så bare reiste han ca 1 time etter at det skjedde. Var ikke på grunn av diskusjon heller da jeg bare lå på rommet.

Skrevet

Er ikke dette sånn man snakker ut som sammen senere? Hva hjelper det hva KG synes? Hva vil du med tråden?

• Liker 1
Skrevet

Det høres ikke ut om et sunt forhold. Mannen din sparket en sko mot deg mens du lå på gulvet med smerter??? Det hadde vel aldri en normalt oppegående person gjort? Selv under krangel. Slik som du beskriver det høres det ikke ut som hans manglene støtte er problemet, virker mer som han forakter deg. Vil du virkelig ha det slik?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Rotemor skrev (3 minutter siden):

Er ikke dette sånn man snakker ut som sammen senere? Hva hjelper det hva KG synes? Hva vil du med tråden?

Tanuki skrev (1 minutt siden):

Det høres ikke ut om et sunt forhold. Mannen din sparket en sko mot deg mens du lå på gulvet med smerter??? Det hadde vel aldri en normalt oppegående person gjort? Selv under krangel. Slik som du beskriver det høres det ikke ut som hans manglene støtte er problemet, virker mer som han forakter deg. Vil du virkelig ha det slik?

Må legge til at han er en eks og manglende støtte har vært et av det største problemet hele veien.  Men han prøver stadig å komme tilbake og jeg har lett for å bli svak og synes synd på han i hans hyggelige stunder. Og prate med han har aldri vært mulig.

Det jeg egentlig ville med tråden var å se hvordan andre ville reagert kun fra det som skjedde her. Ønsker bekreftelser for å klare og komme meg helt bort uten å synes synd på han. Nå har han hatt en lengre periode hvor han har vist godsiden, helt til denne diskusjonen startet i dag.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke vær så hårsår ts. 

Anonymkode: 90abd...ddf

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Må legge til at han er en eks og manglende støtte har vært et av det største problemet hele veien.  Men han prøver stadig å komme tilbake og jeg har lett for å bli svak og synes synd på han i hans hyggelige stunder. Og prate med han har aldri vært mulig.

Det jeg egentlig ville med tråden var å se hvordan andre ville reagert kun fra det som skjedde her. Ønsker bekreftelser for å klare og komme meg helt bort uten å synes synd på han. Nå har han hatt en lengre periode hvor han har vist godsiden, helt til denne diskusjonen startet i dag.

ja, jesus C. kom deg vekk fra ham. Blir du med ham blir det verre, ikke bedre. Tenk på deg selv og ikke utsett deg for slike mennesker. 

• Liker 3
Skrevet

Alltid vanskelig å skulle vurdere en slik enkeltstående situasjon.

På generelt grunnlag pleier jeg å tenke at når en part ikke har det greit i et forhold på grunn av krangler og vonde ord, så er det alltid to parter som ikke har det greit. 

• Liker 1
Skrevet

Du vet jo svaret selv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det der med skoen høres ikke noe bra ut, men at du gir han skylda for at du skallet deg var heller ikke noe bra. Jeg tror ikke dette forholdet er sunt i det hele tatt.

Anonymkode: 00369...b94

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...