Henriette79 Skrevet 24. mai 2021 #1 Skrevet 24. mai 2021 Vi hadde mye sex i starten både tidlig å seint! Dette er jo vanlig for alle forhold vil jeg tro! Å etter 8 år alene var det jo så hærlig med masse oppmerksomhet,han tok hånda mi mens vi så film, holdt rundt meg, sa god natt,go morgen,gla i deg,ha en fin dag, strøyk meg på ryggen å var så go. Nå etter 2 år som samboere avviser han meg hver eneste gang jeg tar initiativ til sex å nærhet. Jeg er heldig som fikk ett nuss fredag etter at han har vært bortreist en uke på jobb! Ingen kos, ingen gode ord, ingen interesse for å være nær hele helga. Han drar igjen denne uka. Han vil kun ha en å annen morgen, men der er ikke jeg! Dårlig ånde å fislukt :/ Eller jo er jo det for jeg er utsulta på nærhet å kjærlighet! Så tar det jeg får egentlig. Det er da 6/7 jokk å han er ferdig. Men det gir meg ikke en shiiiit! Jeg føler meg egentlig bare «brukt» om man kan si det? Men nå er jeg så mentalt sliten, er lei av våkennetter med frustrasjon. Han vet hvorfor jeg står opp etter han avviser meg, kommer aldri etter meg eller sier ting som «kom hit, jeg vil ikke såre, men er bare så trøtt. « Hva som helst, men han sover videre å jeg sitter her da å føler meg stygg,ekkel,uviktig, fæl å er bare så flau! Jeg syns selv jeg krever veldig lite, kjærlighet, bekreftelse, oppmerksomhet, nærhet å bli sett å satt pris på! Er ikke for mye det eller? 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #2 Skrevet 24. mai 2021 Har du snakket med han ordentlig om alt dette? Anonymkode: ecc17...11f 1
Gjest Kaiminator Skrevet 24. mai 2021 #3 Skrevet 24. mai 2021 (endret) Da må du bare nekte han de 6-7 morrajukkene! Si at "detta går ikke, her er du bortreist i ei uke å så ingenting? " Endret 24. mai 2021 av Kaiminator
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #4 Skrevet 25. mai 2021 Hva sier han når han avviser deg? Du kan ikke presse folk til sex heller. Det er ikke alltid vi kvinner har sexlyst heller. Kanskje han av én eller annen grunn kun får det til om morgenen? 🤔 Anonymkode: cb69f...6c9
Henriette79 Skrevet 25. mai 2021 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har du snakket med han ordentlig om alt dette? Anonymkode: ecc17...11f Ja, mange ganger. Så er han «flink» å ser meg igjen en liten stund. Så blir det stille igjen..
Henriette79 Skrevet 25. mai 2021 Forfatter #7 Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva sier han når han avviser deg? Du kan ikke presse folk til sex heller. Det er ikke alltid vi kvinner har sexlyst heller. Kanskje han av én eller annen grunn kun får det til om morgenen? 🤔 Anonymkode: cb69f...6c9 Nei det er jo klart. Gjør ikke det. Å nei han fungerer før kl 06:00 å ! Han var jo ikke sånn her de første tja 8 månedene. Men det handler jo i sin helhet om nærhet, det å bli sett, tatt vare på. Ja han er dama å jeg er mannen 😕
Henriette79 Skrevet 25. mai 2021 Forfatter #8 Skrevet 25. mai 2021 flusa skrev (2 minutter siden): Høres ut som han kan ha en liten depresjon.. Ja tanken har slått meg mange ganger. Han kom rett fra ett forhold der han var veldig langt nede, nesten psyka ned. Ingen selvtillitt,selvfølelse, ikke verdt noe! Takler ikke skryt! Bare vant til å få kjeft. Tenker kan man ikke motta gode ord, kan man da gi det til andre? 1
PM75 Skrevet 25. mai 2021 #9 Skrevet 25. mai 2021 Det virker som nærheten er borte i forholdet deres. Er det andre ting du kan begynne med - eksempelvis starte dagen med en kaffekopp sammen, gjøre aktiviteter sammen eller noe dere er glad i å gjøre sammen som øker nærhet og dialogen? 4
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #10 Skrevet 25. mai 2021 Du skriver han er mye bortreist i forbindelse med jobb? En uke i slengen. Kan dette muligens være grobunn for mistanke om at han har funnet seg en på si, på stedet han jobber? Det er jo en vanlig årsak til at menn slutter å ha sex hjemme, fordi de får det et annet sted og er følelsesmessig engasjert i en annen enn samboer/kone der hjemme. Det var sånn en kamerat av meg ble avslørt. Kona hans fattet mistanke da sexen på hjemmebane skrumpet inn, og etter en stund spurte hun han rett ut. Hun bare visste at han var utro. Og det var han. Det ble ikke skilsmisse på dem, og han hevder overfor meg (som venn) at han ikke har vært utro igjen siden (det er ti år siden). Men han hadde altså vært utro med 3-4 stykker før kona avslørte han... tror hun bare tror det var en kvinne, ikke flere. Anonymkode: 9c6ea...944
Henriette79 Skrevet 25. mai 2021 Forfatter #11 Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Du skriver han er mye bortreist i forbindelse med jobb? En uke i slengen. Kan dette muligens være grobunn for mistanke om at han har funnet seg en på si, på stedet han jobber? Det er jo en vanlig årsak til at menn slutter å ha sex hjemme, fordi de får det et annet sted og er følelsesmessig engasjert i en annen enn samboer/kone der hjemme. Det var sånn en kamerat av meg ble avslørt. Kona hans fattet mistanke da sexen på hjemmebane skrumpet inn, og etter en stund spurte hun han rett ut. Hun bare visste at han var utro. Og det var han. Det ble ikke skilsmisse på dem, og han hevder overfor meg (som venn) at han ikke har vært utro igjen siden (det er ti år siden). Men han hadde altså vært utro med 3-4 stykker før kona avslørte han... tror hun bare tror det var en kvinne, ikke flere. Anonymkode: 9c6ea...944 Nei han har kun vært på ett oppdrag bort på 2 uker og det er nå å forrige uke! Ellers jobber han i byen vi bor i.Jeg har blitt bedratt på den måten som venninna di. Endte opp med å være singel i 8 år Kan være derfor jeg er så sår på det med avvisning å mangel på nærhet. Han her er ikke i stand til å være utro, vi er sammen 24/7 å som regel på hytta i helgene. Å sex liker han tydeligvis ikke.
Henriette79 Skrevet 25. mai 2021 Forfatter #12 Skrevet 25. mai 2021 PM75 skrev (1 time siden): Det virker som nærheten er borte i forholdet deres. Er det andre ting du kan begynne med - eksempelvis starte dagen med en kaffekopp sammen, gjøre aktiviteter sammen eller noe dere er glad i å gjøre sammen som øker nærhet og dialogen? Vi er sammen alltid, jeg er med på alt han syns er arti. Jakt,turer i fjellet, mekke på bil,veeeldig flink til alt så tjoner mye hjemme. Med oppussing. Jeg er av type menneske en giver, er glad i å ordne for han å barna å alle egentlig. Henger lapper med søte ting på speilet så han ser d om morran! Han har null selvtillit. Lager matpakke, middag å alt i huset! Han har ikke den evnen til å se andre. Jo hunden å hans barn. Aldri noe positivt tilbake til meg. Det går jo i ett å ja vi er slitne om kvelden,men det er også da bekreftelse å samtaler er så viktig da. Dele av hverandres dag o.l
PM75 Skrevet 25. mai 2021 #13 Skrevet 25. mai 2021 Henriette79 skrev (5 timer siden): Vi er sammen alltid, jeg er med på alt han syns er arti. Jakt,turer i fjellet, mekke på bil,veeeldig flink til alt så tjoner mye hjemme. Med oppussing. Jeg er av type menneske en giver, er glad i å ordne for han å barna å alle egentlig. Henger lapper med søte ting på speilet så han ser d om morran! Han har null selvtillit. Lager matpakke, middag å alt i huset! Han har ikke den evnen til å se andre. Jo hunden å hans barn. Aldri noe positivt tilbake til meg. Det går jo i ett å ja vi er slitne om kvelden,men det er også da bekreftelse å samtaler er så viktig da. Dele av hverandres dag o.l Da har dere jo mye felles og samlet. Da er det kanskje noe som ligger i han? Det at han har endret atferd?
McMary Skrevet 25. mai 2021 #14 Skrevet 25. mai 2021 (endret) Henriette79 skrev (9 timer siden): Vi er sammen alltid, jeg er med på alt han syns er arti. Jakt,turer i fjellet, mekke på bil,veeeldig flink til alt så tjoner mye hjemme. Med oppussing. Jeg er av type menneske en giver, er glad i å ordne for han å barna å alle egentlig. Henger lapper med søte ting på speilet så han ser d om morran! Han har null selvtillit. Lager matpakke, middag å alt i huset! Han har ikke den evnen til å se andre. Jo hunden å hans barn. Aldri noe positivt tilbake til meg. Det går jo i ett å ja vi er slitne om kvelden,men det er også da bekreftelse å samtaler er så viktig da. Dele av hverandres dag o.l Hvis dere er sammen 24/7 og du henger opp lapper etc. mens han ikke gir noe tilbake, kan det være fordi han syns det er for mye. Minner meg om en venninne jeg hadde på skolen som snakket så lavt, jeg prøvde å snakke enda høyere slik at hun skulle snakke høyere, men hun snakket bare enda lavere for at jeg skulle snakke lavere. Skjønner du hvor jeg vil? Brems ned oppmerksomheten, godord og lapper og være sammen hele tiden, så han får sjans til å ta initiativ og puste litt. Finn på noe hver for dere, dra ut uten han, la han savne deg og alt det fine litt. Verdt et forsøk. Endret 25. mai 2021 av McMary
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå