Nicky B Skrevet 6. september 2005 #1 Skrevet 6. september 2005 Nå er jeg bare så fortvilet og lei meg!!!!! Kjolen jeg hadde tenkt å gifte meg i den 1 oktober kommer ikke i midten av september som lovet, men langt ut i oktober og da er det jo for seint! Jeg har sett overalt etter kjoler og når jeg endelig fant den, var det love at first sight også får jeg den ikke. Riktignok var det ingen superfancy kjole, men likevel... Det var en svart alvekjole , designet av Dice Kayek. Med krysset V-utringning foran og med en bred innfelling i midjen. Den hadde folder i midjen foran og bak og nedsydde folder foran med et avtakbart belte i silkesateng, pyntet med en blomst. (bilde kan ses på laredoute.no, gå på dame også på kjoler. Så er det bilde av den nederst til venstre...) Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i noe lignende i oslo? Må ikke være svart.
Nicky B Skrevet 6. september 2005 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2005 Problemet er bare at jeg kjenner ingen som kan sy og det er jo ikke så lenge til 1 oktober, så tiden blir nok noe knapp...
Gjest 1111 Skrevet 6. september 2005 #4 Skrevet 6. september 2005 Få tak i en profesjonell syerske og du får den nok sydd innen den tid. Du trenger ikke kjenne noen som kan sy for å få noe sydd, dessuten tror jeg ikke at jeg ville ha overlatt en så viktig kjole til "noen jeg kjenner som er flinke til å sy". Lykke til!
^me^ Skrevet 6. september 2005 #5 Skrevet 6. september 2005 (endret) hei! de var dumt!! http://www.google.no/search?hl=no&q=dresse...-s%C3%B8k&meta= her er det mange linker til kjole nettbutikker! lykke til! håper du finner noen eller at det løser seg på en måte! Endret 6. september 2005 av ^me^
Ling Skrevet 7. september 2005 #6 Skrevet 7. september 2005 Jeg kjenner en skredder som er kjempedyktig! Hun holder til i Akershus. PM meg hvis du vil ha telefonnummeret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå