Gå til innhold

Sabrura sin sushi, er den god?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva syns dere om sushien hos Sabrura? Er det god kvalitet? 

Anonymkode: 587b3...698

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har prøvd tre eller fire ulike, har vært fornøyd. 

AnonymBruker
Skrevet

Hva legger du i kvalitet? Man blir jo ikke dårlig av å spise der, men en stor matopplevelse er det ikke. 

Har prøvd 3-4 ganger siden de åpnet, er på det beste "helt greit". Men mye dårlig kvalitet på fisken, veldig mye er laget med laks, store mengder ris, og generelt rimelige råvarer for å få ned prisen. Til og med Sumo er bedre. 

Om du bor i Oslo anbefaler jeg Alex. Nama i Bergen. Utover det har jeg ikke spist skikkelig god sushi i Norge. 

Anonymkode: 0c854...88e

• Liker 5
Skrevet

Litt ‘sushi for folk som ikke liker sushi’. Hovedsaklig basert på laks, ris og chilimajones, mye fritert. Veldig populært, i alle fall her i Trondheim. 

• Liker 4
Skrevet

Helt enig med @rabarbrafrø. Det er sushi for folk som egentlig ikke liker sushi. Synes mange av deres kombinasjoner er blitt for nordisk. Anbefaler Sushi Bar om du vil ha god og ordentlig sushi i Trondheim. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det får an å spise, selv om noen av bitene er helt fryktelig. Du blir ikke syk og kan spise seg mett for en billig penge. 

Men her jeg bor lager de minst god sushi av alle som tilbyr. (Men de andre er dyrere)

Anonymkode: ec6d3...8b6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes sabrura sin sushi er veldig god. Spesielt lindesnes-maki er veldig god. Kyllingpinnene, vårrullene og fiskepinnene er også gode. 

Anonymkode: d28e3...a0f

• Liker 3
Gjest Albbas
Skrevet

Ikke min favoritt akkurat. Her i Stavanger foretrekker jeg Sabi. 

Men Sabrura er praktisk hvis du har med folk eller unger som ikke liker sushi. På buffeten har de jo mye annet godt, og da er det ærlig talt ikke sushi jeg forsyner meg av. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hva syns dere om sushien hos Sabrura? Er det god kvalitet? 

Anonymkode: 587b3...698

Helt ok.

ikke imponerende akkurat

Anonymkode: 7c5a1...e91

AnonymBruker
Skrevet

Altfor fett og mye frityr. Mye frukt og fruktsauser og majoneser. Så om du liker ren og enkel sushi, så er ikke Sabrura noe for deg. Men ungene liker buffeten hvor de også har sticks og vårruller, så går der i blant for deres skyld. 

Anonymkode: 160fc...c40

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei, synes ikke den er noe god.

Signerer på de som anbefaler Sushi Bar, den er bare himmelsk!

Anonymkode: bfb6b...bf1

• Liker 1
Skrevet

Synes Sabrura er helt OK sushi til den prisen, foretrekker maki, og det er det de har mest av. MEN sist gang jeg var der luktet det utrolig frityr, da de friterer veldig mye. De hadde få typer maki, men halvparten var vel fritert nå. Kan ikke huske det var slikt før...

• Liker 1
Skrevet

Helt okay. Bang for the buck. Litt sushirestaurantenes svar på Burger King eller Egon.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Som andre skriver, det spørs hva du legger i god kvalitet. Det er jo som en fast food restaurant. Men på samme måte som jeg liker burger king sine burgere, liker jeg også Sabrura sin sushi. Og barnet mitt elsker den, så det er også barnevennlig mat. 

Anonymkode: ab4c2...cbd

• Liker 1
Skrevet

Nei, som mange har nevnt, er det sushi for folk som egentlig ikke liker sushi.

Og så sier det seg jo selv at når det er buffet, så bruker de ikke de dyreste råvarene. I stedet er det masse ris og laks av dårligste kvalitet.

Men for all del, om jeg havner i en situasjon hvor Sabrura er eneste alternativ, vil jeg ikke lide noen nød. Jeg kan godt spise der, for maten smaker jo ikke vondt. Men om jeg kan velge, velger jeg heller en annen sushirestaurant, eller en restaurant av en helt annen type.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...