Gå til innhold

Kvinner er kvinner værst.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når noen legger ut et såpass fasinerende bilde så blir jeg som mann fasinert og synes det er morro med mødre som gjør slikt.

Men andre damer synes lite om at noen får til ting de selv ikke kan. Damer blir ikke fasinert, men sure og kommer med det oppgulp og andre ting.

Janteloven er fremtredende. 

https://www.dagbladet.no/sport/raser-mot-stjerna/73795703

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff enkelte kvinner er bare glad I og rakke ned andre mødre og leker mammapoliti. Ikke særlig attraktivt for og si det sånn. Jeg er kvinne selv og har barn. Jeg Er opptatt med min familie OG passer mine egene saker. og prøver og holde meg så mye som mulig fra andre "mødre" som tror de vet bedre en andre. Blir så dumt og snakke ned andre om hvordan en selv velger og amme og hvor lenge en ønsker og amme osv..

Skrevet

Hm... Nå generaliserer du. Det finnes mange slike kvinner, men det finnes også vi som blir glad på andres veiene. Det samme ser man hos noen menn også, som ikke tåler konkurranse. 

• Liker 1
Skrevet

Veldig kult bilde syns jeg. Jeg klarer ikke forstå hetsen, men regner med at misunnelse og usikkerhet blant mødrene som kritiserer, er en faktor? 

Kvinner er kvinner verst på noen punkt, ja - men mammapolitiet er i en helt annen liga. Kjenner at jeg er litt glad for at jeg ikke er mor selv. 

Skrevet

De som kommer med oppgulp og og er sure er gamle grinete kristne som kun ser galt på alt og alle som ikke har samme tro som de selv. De fleste kvinner har nok ikke noe vondt å si om det der 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke kvinner er kvinner verst. Hun fikk både positive og negative reaksjoner av andre kvinner. Men en mediesak må jo kun handle om det negative: hetsen og de negative kommentarene. Blir ingen forsidesak av at hun fikk begge deler vettu. Det står lengre ned i artikkelen selvfølgelig. 

Anonymkode: 8dd83...a02

AnonymBruker
Skrevet

Helt uenig i utsagnet "kvinner er kvinner verst". Kjenner hundrevis av kvinner, de er snille og greie mot andre kvinner alle som en. Møtt to skikkelig drittkjærringer i livet, men de er jo unntak blant hundrevis. Ser man i den offentlige debatten for eksempel, så ser man helt tydelig at middelaldrende menn er kvinner verst. De er jo helt gærne i kommentarfeltene, skriver så mye stygt at det ikke er til å tro. Kvinner gjør også dette, men i svært mye mindre grad etter hva jeg registrerer.  

Anonymkode: 63145...b54

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fasinerende og morsomt?? Dame er tydelig blottet for både humor og sosial intelligens. Helt ubegripelig at hun syns det er "fornøyelig" å blotte overkroppen og eksponerer ungen sin i et sårbart øyeblikk hun regelrett har regisert.

Anonymkode: bc84e...25c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...