AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1 Skrevet 24. mai 2021 Mannen min er så forkjølet stakkars, så vi holder litt avstand og han sover på et annet rom for å ikke smitte meg og babyen. Savner sengekosen, håper han blir frisk igjen snart 😏 Fikk meg til å lure på, har andre folk sex når de er litt pjusk? Hvor syk skal du være før du takker nei? Spørs det type sykdom? Anonymkode: 502b1...72e
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #2 Skrevet 24. mai 2021 Kommer ann på hvordan kroppen reagerer på evt sykdom. Skal myye til for at jeg står over. Dame. Anonymkode: 3241a...df4 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #3 Skrevet 24. mai 2021 Orker ikke spre de ekle bakteriefylte kroppsvæskene mine når jeg er syk. Anonymkode: c1964...4be 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #4 Skrevet 24. mai 2021 Hvis jeg har feber, vondt i magen/hodet... Har prøvd før et par ganger mens jeg har hatt feber, og det var helt forferdelig😅 Kjentes ut som jeg skulle besvime/dette sammen og sovne nesten, selv om jeg ikke var så syk egentlig Anonymkode: bdd6a...c96
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #5 Skrevet 24. mai 2021 Feber = no go. Jeg blir så utrolig grinete når jeg har feber og tror ingenting kunne fått meg tent når jeg er sånn. Anonymkode: 7f22b...670
starken Skrevet 24. mai 2021 #6 Skrevet 24. mai 2021 Jeg er sjeldent syk, men når jeg er syk så foretrekker jeg å være alene mesteparten av tiden, samtidig som det er godt med litt omsorg. Sex er sjeldent det jeg tenker på når jeg er syk. Sex og migrene: Nei, kommer nok til å krepere av smerte Sex og spysjuka: Nei, smittsomt og føler meg ekkel. Sex og forkjølelse: Nei, smittsom og føler meg ekkel. Sex og fyllesjuka: Har hendt seg. 3
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #7 Skrevet 24. mai 2021 Jeg er veldig var på meg selv når det kommer til sex. Jeg klarer ikke å la meg tenne med mindre jeg føler meg skikkelig bra. Så bare det at jeg er smålig trist, ikke har dusjet på en dag, er småtrøtt, sulten osv. holder til å si nei. Vil virkelig nyte sex 100% når jeg har det, orker ikke sånne småtanker som virrer i bakhodet. For kjæresten min sin del, tror jeg han bare hadde sagt nei om han var ganske syk og lå med feber. Kvinne, 24. Anonymkode: daefa...911 2
Fioljenta Skrevet 25. mai 2021 #8 Skrevet 25. mai 2021 En pjusk mann må tas alvorlig ifølge nrk. 😂 Her er i huset er sex derfor utelukket når mannen er pjusk. Men jeg blir sjelden så syk som pjusk, så hvis bare jeg er pjusk kan det bli sex. 👍
Hannabanna Skrevet 25. mai 2021 #10 Skrevet 25. mai 2021 Må feber eller litt sterke smerter til. Sliter med endrometriose, og dager hvor det er skikkelig vondt så orker jeg ikke mye annet, inkludert sex.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #11 Skrevet 25. mai 2021 Når jeg er lett syk ønsker jeg å bli tatt vare på og dette innebærer ofte sex. Særlig ved hodepine. Spysyken er noe annet heheh... Mannen min derimot liker å være i fred ved sykdom. K35 Anonymkode: 2cdb7...e90
Gjest Gyros Skrevet 1. juni 2021 #12 Skrevet 1. juni 2021 Fioljenta skrev (På 25.5.2021 den 8.18): En pjusk mann må tas alvorlig ifølge nrk. 😂 Her er i huset er sex derfor utelukket når mannen er pjusk. Men jeg blir sjelden så syk som pjusk, så hvis bare jeg er pjusk kan det bli sex. 👍 Morsom den der! Dessverre sliter fruen min å få meg pjusk nok. «Jammen du har feber, vært på nattevakt, kjørt hele dagen…». Det kan virke som om noen deler av kroppen, er frakoblet andre deler. 🤣
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2021 #13 Skrevet 1. juni 2021 Trenger ikke å være syk. Har sjeldent lyst. Anonymkode: 7bad5...487 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå