Millelina Skrevet 24. mai 2021 #1 Skrevet 24. mai 2021 Jeg fikk låne en bok for mange år siden, den var på engelsk, men regner med den er på norsk også. Husker ille forfatter eller navn på boken, så håper noen kanskje kan hjelpe meg. Det var en relativt tykk bok. to historier som sveises sammen. En gammel mann og kona hans kjører av veien, det er snø og glatt. De blir sittende fast i denne bilen store deler av boken. Han har samtaler med kona si, men hun dør i ulykken. Ei dame kjøper bildene hans/hennes på auksjon uten å vite noe særlig om dem. Historiene til det gamle ekteparet og den andre dama fortelles separat, men så viser det seg at de henger sammen. Mener at det er denne dama som har kjøpt kunsten er sen samme som finner bilen med den gamle mannen og kona i også. Husker ikke så alt for mye, men kunne tenkt meg å lest den igjen, hadde jeg bare funnet navnet på boka 😮
Lauv Skrevet 24. mai 2021 #3 Skrevet 24. mai 2021 https://www.bokklubben.no/oversatt-skjoennlitteratur/den-lengste-reisen-nicholas-sparks/produkt.do?produktId=10166094
Lauv Skrevet 24. mai 2021 #4 Skrevet 24. mai 2021 Den er forresten filmatisert også. Ligger på Viaplay.
Millelina Skrevet 25. mai 2021 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2021 TUSEN TAKK!!!!! Det var den jeg tenkte på! Filmen skal sjekkes ut. Tusen tusen takk 😁
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2021 #6 Skrevet 29. mai 2021 Er bøkene til Sparks verdt å lese, eller er de bare enda en forutsigbar og klisjefylt kioskroman? Anonymkode: e7560...049
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå