Gå til innhold

Hva synes du om stilen til foreldrene dine? Og hadde de en kul stil da du var barn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fyr løs.

Anonymkode: 8ceb5...2ad

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min mor på 80 har litt bestemorstil 😚

Anonymkode: 19020...d09

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Og da jeg var barn så gikk hun med topper nedi buksa, brukte belte på buksene, så hun fikk en diger mage.

Anonymkode: 19020...d09

AnonymBruker
Skrevet

Moren min så ut som hun var 45-50 når hun var i slutten av 20-årene (fordi.. 80/90-tallet). Nå er hun ca 60, og har en mer klassisk stil og ikke minst en hårsveis som passer henne bedre 😆 Synes hun har modnes med stil 😊 Pappa har alltid hatt en avslappet stil, og har brukt jeans og en enkel t-skjorte i alle år.

Anonymkode: 78379...adf

AnonymBruker
Skrevet

Mamma jobbet med klær og var alltid moderne kledd. Pappa var veldig lite opptatt av klær - typisk olabukse og t-skjorte. 
Mamma har blitt mer avslappet i klesstilen med årene & pappa går vel i det samme, bare i større størrelse. 

Anonymkode: f4037...64b

AnonymBruker
Skrevet

Pappas stil er såpass kul at folk kommenterer at de håper de blir som han når de er i samme alder 

Anonymkode: 407ce...3ed

AnonymBruker
Skrevet

Min mor fikk en slags renessanse når hun i en alder av noen og seksti ble forelska i en mann (de ble aldri et par). Da begynte hun å kjøpe nye greier som matcha sin eh... prangende personlighet! Det var fint å se faktisk. Før det gikk hun i mye nøytrale klær. Hun går alltid i skjørt/kjoler av religiøse grunner men tar det langt med farger, mønster, volum osv. syns det er fint for henne! 

Anonymkode: 00227...f51

AnonymBruker
Skrevet

Som barn på 90-tallet gikk særlig min far ofte med Adidasgenser med høyhalset genser under, og begge ganske ofte med hettegenser og/ eller treningsjakker. Og pappa hadde alltid basketsko. Begge brukte tubesokker eller aerobicsokker. De var jo ganske unge. Og det var moten da. Adidas kneppebukser hadde begge, mamma hadde Buffalosko. Og leggvarmere. Og boblejakker på vinteren. 

I dag kler begge seg klassisk og pent, men de er også i ledelsen i bedriftene de jobber i og det er bare på hytta at noen av Adidasplaggene har overlevd. 😂

Anonymkode: bfd60...75a

• Liker 1
Skrevet

Moren min syntes jeg har så god stil, (😅) så hun tar inspirasjon fra meg. Derfor vil jeg si at hun har en ganske grei fin stil. 👀

Faren min derimot går bare i blått som jeg syntes blir litt kjedelig iblant. 💙

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Foreldrene mine på 68 har aldri vært noen moteløver akkurat. Faren min har alltid kledd seg nøytralt og greit da. Typisk dongeribukse med skjorte. Moren min har alltid kledd seg helt forferdelig. Hun aner virkelig ikke hva som kler henne. Da hun var i 40-årene kledde hun seg som at hun var pensjonert. Vi snakker de verste plaggene du kan tenke deg fra sparkjøp eller noe, og i mange størrelser for stort slik at hun svømte i dem. Hun trodde at hun skjulte størrelsen sin i slike klær, men jeg prøvde å si at hun oppnår det motsatte... hun ser bare større ut enn det hun er. Og eldre enn det hun er...

De siste tja 10 årene har hun begynte å høre etter og kler seg LITT bedre. Vi lar henne fortsatt ikke gå i et bryllup eller noe uten at vi godkjenner antrekket da... 

Anonymkode: e1ae9...4fa

Skrevet

Mine foreldre var unge på 60-tallet, så klesstilen sier seg selv. :P Dog er den stilen 100 ganger bedre av mye av det jeg ser i dag. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da mine foreldre var ung, var de moteriktig kledd (70talls og til dels 80). Ikke noe utpreget ekstremt hippie, men høye slengbukser, bluser/gensere i stilen osv. Pappa hadde brylkrem i håret og litt bee gees sveis. 

Når de stiftet familie/kom opp i årene på 90tallet gikk det i grilldress og hva enn de slang på seg. Kledde seg pent om de skulle noe sted, men heeeeelt casual hjemme.

Nå går fattern i rutete skjorter (det har han gjort siden 90tallet uansett) og modern i pene bluser, skjorter/gensere/t skjorter osv med en vanlig bukse til. 

Anonymkode: edc68...f19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...