Gå til innhold

Regelen om 3. sexpartnere menn og kvinner stemmer det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Menn
At man må dele alle påståtte sexpartnere på 3 så har det korrekte svaret.

Kvinner 

Man må gange med 3.

Anonymkode: d7450...0af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? Hva vil du frem til? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Forundret.. skrev (41 minutter siden):

Hæ? Hva vil du frem til? 

Du lever opp til brukernavnet ditt. Og vi er flere 😂

Anonymkode: d96ac...ac9

• Liker 6
Skrevet

Ikke på meg, jeg ser virkelig ikke vitsen med å lyve om dette. 

• Liker 4
Skrevet (endret)

Det er derfor jeg skriver 100+ kvinner før 2000-tallet, delvis fordi jeg ikke husker alle, eller at det ikke har vært noe mål å telle alle. Men hva skal man med det eksakte tallet?

Sumsumarium har jeg hatt et fantastisk rikt og uforglemmelig deilig sexliv, det er det eneste som betyr noe... jeg har takket alle kvinnene flere ganger, og er ikke ferdig enda🤭❤️

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 1
Skrevet (endret)
Bamseklemmer skrev (6 timer siden):

Det er derfor jeg skriver 100+ kvinner før 2000-tallet, delvis fordi jeg ikke husker alle, eller at det ikke har vært noe mål å telle alle. Men hva skal man med det eksakte tallet?

Sumsumarium har jeg hatt et fantastisk rikt og uforglemmelig deilig sexliv, det er det eneste som betyr noe... jeg har takket alle kvinnene flere ganger, og er ikke ferdig enda🤭❤️

Seriøst? Er du åpen med disse kvinnene før du har sex med dem om at du har knullet en hel landsby, eller to og tre? 

Kan jeg spørre hvor mange ganger du har klart å pådra deg diverse sykdommer underveis i løpet av denne karrieren din? 

Endret av Forundret..
Innblanding fra autocorr..
  • Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du lever opp til brukernavnet ditt. Og vi er flere 😂

🤣 Jeg var veldig bevisst ved valget av det. 

Altså nå når jeg leser hi etter å ha sovet litt så skjønner jeg det slik at TS mener at hvis en kvinne sier hun har liggi med 10 personer så er det nok 30, og hvis en mann sier 10 personer så er det toppen tre-fire? Eller? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Forundret.. skrev (39 minutter siden):

🤣 Jeg var veldig bevisst ved valget av det. 

Altså nå når jeg leser hi etter å ha sovet litt så skjønner jeg det slik at TS mener at hvis en kvinne sier hun har liggi med 10 personer så er det nok 30, og hvis en mann sier 10 personer så er det toppen tre-fire? Eller? 

Det er vel riktig forstått, tror jeg.  Fra før av har jeg hørt dobling og halvering, men det er jo bare tatt ut av lufta. Det finnes ikke et "riktig" tall, så da er det best å holde kjeft. Jeg er over 50, og har aldri måttet oppgi antall partnere til noen. Og ikke spør jeg. 

Skrevet
47 minutter siden, Forundret.. said:

Seriøst? Er du åpen med disse kvinnene før du har sex med dem om at du har knullet en hel landsby, eller to og tre? 

Kan jeg spørre hvor mange ganger du har klart å pådra deg diverse sykdommer underveis i løpet av denne karrieren din? 

Har det noe å si hvor mange fyren har ligget med før, spesielt om man er ute etter ett one night stand eller noen å ha det litt gøy med? 

Vil man ikke ha sykdommer så bruker man da kondom, alle vet risikoen uten. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville ikke lagt noen tyngde på denne "regelen". Antall partnere er ikke et samtaletema jeg tar opp, men får jeg spm om det svarer jeg ærlig.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tipper de fleste er ærlige. Ikke alle, men de fleste.

• Liker 1
Skrevet
Forundret.. skrev (54 minutter siden):

Vi hadde mange hyggelige samtaler før og etter sex, kun 1 clamydia og nesten aldri brukt kondom...

AnonymBruker
Skrevet

Aldri hørt om

Anonymkode: f6a0f...0cd

Skrevet
Hannabanna skrev (4 minutter siden):

Har det noe å si hvor mange fyren har ligget med før, spesielt om man er ute etter ett one night stand eller noen å ha det litt gøy med? 

Vil man ikke ha sykdommer så bruker man da kondom, alle vet risikoen uten. 

Ja, for meg så ville det spilt noen rolle. Det er kanskje jeg som er pirkete men for meg så blir det litt sånn som å bli tilbydd et kakestykke som alle har tatt på.. Det frister lite. 

Nå beskytter ikke kondomen 100% da. Det finnes mange barn som er blitt unnfanget med kondomet på, der finnes nok mange som har pådratt seg annet grums også. Derfor ble jeg nysgjerrig på om Bamseklemmer som jeg tipper har brukt kondom, har fått noe attåt i løpet av karrieren sin. 

AnonymBruker
Skrevet

Tjaa. Akkurat faktor 3? Neppe.

At menn overdriver litt og at kvinner underdriver litt kan jo hende...

Anonymkode: 46b76...8c1

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det er vel riktig forstått, tror jeg.  Fra før av har jeg hørt dobling og halvering, men det er jo bare tatt ut av lufta. Det finnes ikke et "riktig" tall, så da er det best å holde kjeft. Jeg er over 50, og har aldri måttet oppgi antall partnere til noen. Og ikke spør jeg. 

Jeg er 40 og jeg har heller aldri fått noe spørsmål om antall partnere. Men så har jeg heller ikke vært borti mer enn en håndfull. 

Skrevet
Bamseklemmer skrev (5 minutter siden):

Vi hadde mange hyggelige samtaler før og etter sex, kun 1 clamydia og nesten aldri brukt kondom...

Så koselig da, men du svarte ikke på om du informerer om mengden. 

Virker som om du har vært heldig da. 

Har du mange barn rundt om som følge av aktiviteten din? 

Hvor finner du disse kvinnene egentlig? 

Masmasmas 😁

Skrevet (endret)
Forundret.. skrev (19 minutter siden):

Så koselig da, men du svarte ikke på om du informerer om mengden. 

Virker som om du har vært heldig da. 

Har du mange barn rundt om som følge av aktiviteten din? 

Hvor finner du disse kvinnene egentlig? 

Masmasmas 😁

Jeg har knullet en hel landsby eller to og tre, stemmer nok nesten ja... ingen barn, kun to planlagte. Vi fant vel hverandre, og delvis pga godt rykte😅

Endret av Bamseklemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...