AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1 Del Skrevet 24. mai 2021 Hei! Er det noen som vet hva slags videreutdanninger jeg kan ta etter fullført helsesekretær vg3? Anonymkode: 01169...678 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #2 Del Skrevet 25. mai 2021 utdanning.no Anonymkode: 4c019...a7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #3 Del Skrevet 25. mai 2021 Bioingeniør? Det blir som en helt ny utdanning og yrke da. Ellers så har du dette kurset/utdanningen som er fint å ha på CV'en: https://www.kristiania.no/studier/fagskole/nettstudium/helseadministrasjonssekretar--fullfinansiert/ Anonymkode: 3de25...b12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 25. mai 2021 #4 Del Skrevet 25. mai 2021 Du må ta studiekompetanse, så kan du søke på hva som helst på høyskole/universitetet (enkelte studier har tilleggskrav, som realfagspoeng). Om du har mange års erfaring kan du kanskje komme inn på sykepleie o.l. Hør med høyskolen om du har nok erfaring for dette. Du kommer ikke inn på realkompetanse på helt andre studieretninger med din erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #5 Del Skrevet 25. mai 2021 Jeg har gått helseadministrasjon på fagskole og helseledelse på BI Anonymkode: 8e1fb...572 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #6 Del Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har gått helseadministrasjon på fagskole og helseledelse på BI Anonymkode: 8e1fb...572 Har du fått deg relevant jobb? Isåfall hva slags type jobb har du fått? Anonymkode: 58ddb...e2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #7 Del Skrevet 26. mai 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Har du fått deg relevant jobb? Isåfall hva slags type jobb har du fått? Anonymkode: 58ddb...e2e Jobber som administrasjonskonsulent på sykehus Anonymkode: 8e1fb...572 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå