Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nyskilt og har fått meg kjæreste. Vi går turer og går gjerne hånd i hånd. I dag fikk vi en negativ reaksjon på dette. Personen mente vi var for gamle til å gå hånd i hånd og måtte vise mer "selvstendighet" sa hun? Ble litt paff......

Andre som mener at slik er upassende?

Anonymkode: 4ef9a...50b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha wtf. 

Nei.

Personen hadde nok sitt å slite med.

• Liker 46
Skrevet

Jeg synes ikke det er upassende, uansett alder. Jeg liker ikke å gå hånd i hånd selv når jeg går tur, da. For meg føles det merkelig, og begrensende for bevegelighet. Om andre synes det er ok, så fint for dem. 

• Liker 7
Skrevet

Herregud, selvstendighet har da ingenting med å holde hender å gjøre.

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er upassende å kommentere at kjærestepar holder hender. Personen burde ha lært seg å passe sine egne saker for lenge siden.

Anonymkode: 5057e...5b9

• Liker 27
AnonymBruker
Skrevet

Herlighet. Gå hånd i hånd dere. Bare koselig uansett alder syns jeg.

Anonymkode: be3cc...d63

• Liker 21
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nei, herlighet det er jo bare koselig.

Skrevet

Nyt det.  Kos deg med å ha en kjæreste som vil holde deg i hånden offentlig❤  Bare tenk hvor heldig du er.Drit i de som mener noe annet. Man blir ikke for gammel til å bli elsket og forelsket.

• Liker 17
Skrevet

Det er jo bare koselig ❤️For en idioti dere møtte på da.. 

• Liker 11
Skrevet

Om man har et tett og godt forhold er det deilig å kunne gå hånd i hånd også. Alder har absolutt ingen ting med det å gjøre. Jeg tror enkelte som reagerer så sterkt i bunn og grunn kan føle på den vonde sjalusien.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er snart 50, han er over 50 og vi hilder alltid hender da vi er ute. 

Anonymkode: bcf02...26f

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Jeg personlig hater å gå hånd i hånd, men at andre gjør det er jo superkoselig! Virkelig ikke bry dere om sånne surmagga kommentarer. 

Anonymkode: c1022...9ec

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Elsker å se par gå hånd i hånd, uansett alder ❤️

Anonymkode: c6ebb...c61

• Liker 13
Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg er nyskilt og har fått meg kjæreste. Vi går turer og går gjerne hånd i hånd. I dag fikk vi en negativ reaksjon på dette. Personen mente vi var for gamle til å gå hånd i hånd og måtte vise mer "selvstendighet" sa hun? Ble litt paff......

Snart er dere vel for gamle til å ha sex også :laugh:

Vi er et par på 45. Tror vi har gått hånd i hånd siden vi var 17.... :) 

Endret av DEN NAKNE GARTNER
Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Elsker å se par gå hånd i hånd, uansett alder ❤️

Anonymkode: c6ebb...c61

I Nederland sykler de hånd i hånd også :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ha,ha,..Nei..leier kona når vi føler for det, jeg vil se den person som legger seg borti det..

AnonymBruker
Skrevet

Bare vent til dere blir enda eldre. Da er dere to så søte at alle tar bilder i smug og drømmer om å ha et like bra livslangt forhold.  Elsker å se at eldre går hånd i hånd. Noe som Igjen bekrefter hvor teit den kommentaren som dere fikk var. 

Anonymkode: be68c...a47

• Liker 12
Skrevet

Noe av det mest romantiske jeg ser, ernår mormor på 80 og morfar på 77 holder hender, og når de småflørter. Det viser bare hvor fine de er sammen. 

• Liker 17
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Ha ha ha ha upassende? Det er en selvfølgelighet. Ingen hadde turt å si noe til meg angående det heller, for da hadde de fått høre det :) Det er et menneske man er glad i, og man leier hverandre fordi en god varm hånd å holde i er godt, trygt og det knytter bånd. Leier ofte min kjæreste når vi er ute når det passer seg slik at vi ønsker det. Om noen reagerer på det bryr meg ikke. Hadde noen kommentert det hadde jeg svart at "kjeften din er meget upassende, gå og vask den med såpe" :) Det at noen kommenterer noe slikt ovenfor andre mennesker er det som er upassende, nedlatende og viser en dårlig menneskelig selvkontroll. Det er de som kommenterer det som har et stort problem.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Om dere er sammen med andre i en gruppe, kan det være litt slitsomt for de andre om dere skal gå og leie. Men om dere går bare dere to alene, er det koselig.

Anonymkode: 43f2f...1b3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...