AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #1 Skrevet 24. mai 2021 Stinker av den reine oppvasken. Vanskelig å beskrive lukten, men noe i nærheten av våt hund. Noen som kjenner igjen dette? Jeg renser både filter og maskin jevnlig, og har prøvd alle slags ulike tabletter. Lukten er der like forbanna. Hadde service på maskinen for et års tid siden, og ingenting galt. Maskinen er fra 2013. Etter at glass og asjetter har stått noen dager i skapet forsvinner lukten. når ting kommer rett fra maskinen er de ikke brukenes til noe, for stanken er så heftig at den ødelegger mat/drikke-opplevelsen. Noen tips? Anonymkode: 4a332...8bc
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #3 Skrevet 24. mai 2021 Pysa skrev (Akkurat nå): Prøv med en skvett eddik hver gang du vasker. Takk. Det skal jeg forsøke 😊 Anonymkode: 4a332...8bc
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #4 Skrevet 24. mai 2021 Savner naboen chiuauaen sin?😅 Anonymkode: 567ba...91c 2
K.B. Skrevet 24. mai 2021 #5 Skrevet 24. mai 2021 Har du renset spylearmene da? Plukk helt fra hverandre, vask alle gummilister skikkelig, åpne spylearmene og ta ut whatever som ligger i de, samt i filteret. Sett samen, kjør på høy temp med maskinrens.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #6 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg renser både filter og maskin jevnlig F.eks. Sun har eget rensemiddel. Betyr setningen over at du har prøvd å kjøre tom maskin med en runde med det? Eller tilsvarende middel? Anonymkode: 9d295...5c6
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #7 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): F.eks. Sun har eget rensemiddel. Betyr setningen over at du har prøvd å kjøre tom maskin med en runde med det? Eller tilsvarende middel? Anonymkode: 9d295...5c6 Ja. Kjører tom maskin med rensemiddel jevnlig. Anonymkode: 4a332...8bc
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #8 Skrevet 24. mai 2021 K.B. skrev (3 minutter siden): Har du renset spylearmene da? Plukk helt fra hverandre, vask alle gummilister skikkelig, åpne spylearmene og ta ut whatever som ligger i de, samt i filteret. Sett samen, kjør på høy temp med maskinrens. Nei, det har jeg ikke gjort 😬 mulig løsningen ligger der. Takk for tips👍 Anonymkode: 4a332...8bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå