Xora Skrevet 6. september 2005 #1 Skrevet 6. september 2005 En flott serie med masse følelser og intriger. Anbefales! Noen som ser på?
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2005 #3 Skrevet 6. september 2005 Jeg ser også på, som regel hvert fall. Det er en bra serie, helt klart!
tøydukke Anna Skrevet 6. september 2005 #4 Skrevet 6. september 2005 Jeg ser også på, som regel hvert fall. Det er en bra serie, helt klart! ← Dette var meg, glemte visst å logge meg inn....
Gjest Leya Skrevet 6. september 2005 #5 Skrevet 6. september 2005 (endret) Har sett sesongen allerede jeg... Endret 6. september 2005 av Iowa
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2005 #6 Skrevet 7. september 2005 Iowa - hvor da? Går den på en annen kanal også? Blir ganske fascinert jeg av hvor masse følelser som kommer frem i den serien, men det er jo kanskje ikke så rart da, med så mange damer.
Shine21 Skrevet 7. september 2005 #7 Skrevet 7. september 2005 jeg er avhengi...=) gøy serie. jentete...selvom sikkert gutta syns det er kos å se på all jenteklininga:P
Cassiopeia Skrevet 7. september 2005 #8 Skrevet 7. september 2005 Har sett sesongen allerede jeg... ← Jeg også..lastet ned i vår, greide ikke vente..
Gjest Leya Skrevet 7. september 2005 #9 Skrevet 7. september 2005 (endret) Iowa - hvor da? Går den på en annen kanal også? Blir ganske fascinert jeg av hvor masse følelser som kommer frem i den serien, men det er jo kanskje ikke så rart da, med så mange damer. ← Lastet den ned Endret 7. september 2005 av Iowa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå