Sukkerklumpen29 Skrevet 24. mai 2021 #1 Skrevet 24. mai 2021 For en stund siden data jeg en fyr i to mnd. Vi hadde intens kontakt hver dag, og ting blei bedre og ebdre. Plutselig, helt ut av det blå, «dumpa» han meg. Sa det skyldtes jobb, og at han sleit med seg sjøl. Litt over to mnd gikk med null kontakt. Plutselig hører jeg fra han igjen. Sier han ikke vil miste meg, tror vi kan bli en bra match, osv. Talen var fin, men i praksis vises det ikke. Hører fra han en dag i uka, maks. Viser lite interesse for meg og mitt. Men for to uker siden møtte jeg både han og ungen hans sammen med flere felles kjente. Og da var veldig på, jeg var sammen med ungen og han var flørtete så det holdt. Og etter dette er det helt stille igjen. HJELP MEG! Hva skal jeg gjøre? Blir jeg lurt?
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #2 Skrevet 24. mai 2021 Han er ikke interessert.....han driver å hekter deg og bruker deg som selskap når han trenger det. En mann som er interessert er du ikke i tvil om faktisk er det. Anonymkode: af9b4...c95 7
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #3 Skrevet 24. mai 2021 Veldig god regel dette....er du i tvil, er han ikke interessert. Har en sånn jeg også ...som aldri tar kontakt(men sender fellessnaps), aldri spør om meg og mitt, aldri spør om å treffes...han lurer av og til på hvordan dagen min har vært da. Men da svarer jeg "fin". Han vet godt at jeg er (var) interessert.... og vi har hatt en prat om interesse..og han bedyrer han er veldig interessert 😅 Anonymkode: 87872...cf6 4
Sukkerklumpen29 Skrevet 24. mai 2021 Forfatter #4 Skrevet 24. mai 2021 Det er så jævlig sårende. Holdt DEN smørtalen om at han hadde savna meg så veldig, men redd for å gå inn i noe nytt fordi de to siste forholda hadde vært tøffe. Akkurat det siste veit jeg er sant da, hvertfall delvis. Sa han måtte ta det i «sitt tempo». Typisk klisje, jeg veit det. Men faen altså. Det er en godt voksen mann vi snakker om her! Viser null interesse for meg på meldinger, men NÅR han faktisk sender dem er det type «sorry for at jeg er så dårlig på kontakt» og greier. Og så bedritent gjort å drive å flørte og være den sjarmtypen når du først møter han, til og med la meg leike med ungen hans og greier (jeg har barn selv som var med). Etter den dagen fikk jeg melding om hvor hyggelig det var også. Og etter det; helt stille. 1
every woman Skrevet 24. mai 2021 #5 Skrevet 24. mai 2021 (endret) Han vil nok bare ha deg gående på gress. Godt voksne menn er dessverre ikke noe bedre enn unge. De vil sørge for at de til enhver tid har tilgang på sengevals, og noen av dem kan si hva som helst for å få det sånn. Endret 24. mai 2021 av every woman 2
Sukkerklumpen29 Skrevet 24. mai 2021 Forfatter #6 Skrevet 24. mai 2021 every woman skrev (3 minutter siden): Han vil nok bare ha deg gående på gress. Godt voksne menn er dessverre ikke noe bedre enn unge. De vil sørge for at de til enhver tid har tilgang på sengevals, og noen av dem kan si hva som helst for å få det sånn. Det "rare" er at han ikke har vært så veldig på der heller. Har ligget med han en gang, og det var ikke lenge etter han tok kontakt igjen. Angra skikkelig, men gjort er gjort. Har egentlig aldri fått følelsen av at han kun er ute etter det. Han tar i hvertfall noen sabla store omveier for å få det til. Jeg kan liksom ikke forestille meg at en voksen mann med barn og greier kan få seg til å være så drittsekk.
every woman Skrevet 24. mai 2021 #7 Skrevet 24. mai 2021 Sukkerklumpen29 skrev (4 minutter siden): Det "rare" er at han ikke har vært så veldig på der heller. Har ligget med han en gang, og det var ikke lenge etter han tok kontakt igjen. Angra skikkelig, men gjort er gjort. Har egentlig aldri fått følelsen av at han kun er ute etter det. Han tar i hvertfall noen sabla store omveier for å få det til. Jeg kan liksom ikke forestille meg at en voksen mann med barn og greier kan få seg til å være så drittsekk. Det kan de. Virkelig. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå