Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som er eller har vært sammen med en profesjonell fotballspiller på eliteserie- eller obosnivå? Skjønner at alle forhold er ulike etc, men lurer likevel på; 

*er det krevende med en som er så dedikert til sporten og er mye på reise? Og påvirker tap og slikt forholdet?

*er det mye mas fra andre jenter?

takk 😘

Anonymkode: 43f58...a27

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke vært det selv, men har to venninner som har det.

*Begge synes det var krevende at det går bort så mange kvelder og helger. Det var veldig lite de kunne finne på, og alt av ferie må planlegges ut ifra når den som er toppidrettsutøver har mulighet.

Tap av kamper påvirket ikke forholdene. 

* Mye oppmerksomhet fra jenter. Men begge disse mennene er ordentlige menn, ikke vært noe tull.

Begge disse parene jeg kjenner til ble sammen da de var 19 år. Det er straks 20 år siden, og de er fortsatt sammen. Overgangen til et normalt samliv da mennene la opp var faktisk den største utfordringen for begge to.

Jeg personlig ville aldri, aldri giddet et slikt forhold. 

Anonymkode: fb3a0...9ae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ikke vært det selv, men har to venninner som har det.

*Begge synes det var krevende at det går bort så mange kvelder og helger. Det var veldig lite de kunne finne på, og alt av ferie må planlegges ut ifra når den som er toppidrettsutøver har mulighet.

Tap av kamper påvirket ikke forholdene. 

* Mye oppmerksomhet fra jenter. Men begge disse mennene er ordentlige menn, ikke vært noe tull.

Begge disse parene jeg kjenner til ble sammen da de var 19 år. Det er straks 20 år siden, og de er fortsatt sammen. Overgangen til et normalt samliv da mennene la opp var faktisk den største utfordringen for begge to.

Jeg personlig ville aldri, aldri giddet et slikt forhold. 

Anonymkode: fb3a0...9ae

Tusen takk for svar. Kan se for meg at det kan være ganske utfordrende 😬

AnonymBruker
Skrevet

Ei venninne er sammen med en profesjonell fotballspiller. Største utfordringen hun har med dette, er uforutsigbarheten rundt bosted. De har flyttet en del rundt, både innland og utland. Spesielt etter de fikk barn har dette vært krevende, og det har vært vanskelig for henne med egen karriere når hun stadig må slutte i jobb for å flytte videre. 

Anonymkode: 787be...87c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ei venninne er sammen med en profesjonell fotballspiller. Største utfordringen hun har med dette, er uforutsigbarheten rundt bosted. De har flyttet en del rundt, både innland og utland. Spesielt etter de fikk barn har dette vært krevende, og det har vært vanskelig for henne med egen karriere når hun stadig må slutte i jobb for å flytte videre. 

Anonymkode: 787be...87c

Akkurat dette virker jo utrolig kjipt. Barna får en fraværende far, man kan ikke ha en meningsfylt karriere eller langvarige venner selv og man må flytte rundt slik at barna må bytte bhg og skole ofte... Nei dette hadde jeg ikke orket, da måtte han ha holdt seg i samme klubb og sånn funker det vel ikke 🙈

Anonymkode: ae1f8...c5f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Akkurat dette virker jo utrolig kjipt. Barna får en fraværende far, man kan ikke ha en meningsfylt karriere eller langvarige venner selv og man må flytte rundt slik at barna må bytte bhg og skole ofte... Nei dette hadde jeg ikke orket, da måtte han ha holdt seg i samme klubb og sånn funker det vel ikke 🙈

Anonymkode: ae1f8...c5f

Enig. Plutselig får mannen et tilbud som er for godt til å si nei til, og så må man flytte til Tyrkia liksom. Eller, nesten værre, være alene igjen med barn mens mannen flytter. En spiller som tidligere spilte for laget her i byen fikk tilbud fra et lag i USA, og flyttet dit. Kona bor alene i hjemlandet i Europa med fire små barn. Nå tjener nok mannen bøttecash, men uansett. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...